واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
استاندارتهران:

سفر هیات اقتصادی لهستان به تهران

استاندار تهران گفت: سفر هیات اقتصادی لهستان به تهران منجر به تقویت ارتباط اقتصادی دو کشور می شود.
تدبیر24:   سید حسین هاشمی بعدازظهر شنبه در دیدار با هیات اقتصادی لهستان اظهار کرد: علی رغم وجود تحریم ها و فشارهای ظالمانه زندگی در ایران و تهران روند عادی خود را طی می کند و حرکت توسعه ای کشور با وجود این فشارها ادامه دارد.
 
وی افزود: آبادانی در شهر ها باوجود تحریم ادامه داشته و تهران در مقایسه با دیگر پایتخت های منطقه از نظر زیبایی و مدرنیسم هیچ کمبودی ندارد.
 
هاشمی با بیان این مطلب که شهر تهران حدود 8 میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت داشته و استان تهران نیز جمعیتی 12 میلیون و پانصد هزار نفری را در خود جای داده است، گفت: به دلیل آنکه انقلاب اسلامی ریشه مردمی دارد و مردم از آن حمایت می کنند هم چرخ اقتصاد می چرخد و هم زندگی مردم روال عادی دارد.
 
وی اظهار کرد: خوشحالیم که هیات اقتصادی لهستان به تهران آمده و می توانیم با این کشور درقالب سرمایه گذاری های مشترک طرح هایی را پیاده سازی کنیم.
 
استاندار تهران در ادامه با اشاره به این مطلب که فعالانی که با اتاق بازرگانی تهران همکاری می کنند، نیمی از فعالان اقتصادی کشور را تشکیل می دهند، افزود: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران یک اتاق بسیار قوی است و هرجا در ارتباط با لهستان نیازمند یاری باشند، آنان را یاری خواهیم کرد.
 
هاشمی از فعالان اقتصادی لهستان که به تهران آمده اند درخواست کرد مواردی که تمایل به سرمایه گذاری دارند را مشخص کنند تا ارتباط آنان با واحد مربوط در تهران را برقرار سازند.
 
نماینده عالی دولت تدبیر و امید درپایتخت با اشاره به این مطلب که ایران از نظر ذخایر گاز دومین کشور دنیا است، افزود: مقام سوم در ذخایر نفت به ایران اختصاص دارد، ضمن آنکه 67 نوع ماده معدنی در ایران وجود دارد و جزو 15 کشور اول دنیا است.
 
وی با اشاره به تنوع آب و هوایی ایران گفت: گاهی اوقات اختلاف درجه هوا در نقاط مختلف ایران به 40درجه می رسد.
 
هاشمی بیان کرد: وجود اماکن تاریخی بی نظیر در ایران می تواند زمینه مناسبی برای رشد گردشگری بین دوکشور ایران و لهستان ایجاد کند.
 
استاندار تهران بیان کرد: ایران به لحاظ نیروی انسانی تحصیل کرده و فعال توانایی های زیادی دارد و جزو کشورهای جوان در این زمینه است.
 
هاشمی تعداد افراد شرکت کننده در هیات اقتصادی لهستان را نشانه ای از عزم جدی این دولت برای تقویت روابط اقتصادی با ایران دانست و اظهار امیدواری کرد: ارتباط اقتصادی ایران و لهستان با توجه به سابقه تاریخی ارتباط دوطرفه تقویت شود و این امر را منوط به پیگیری سفیر لهستان در تهران دانست.
 
نماینده عالی دولت در پایتخت گفت: هرچه این سفرها تداوم پیداکند زمینه همکاری های متقابل اقتصادی نیز بیشتر خواهد شد.
 
هیات تجاری استان ویلکو پولسکیه لهستان به مرکزیت شهر پزنان، امروز دیداری با استاندار تهران داشت.
برچسب ها: تدبیر24 لهستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: