واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

تیم کشتی آذربایجان در سنندج اردو می زند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان تمایل خود را برای برگزاری اردوی این تیم در آینده ای نزدیک در سنندج اعلام کرد.
تدبیر24:   ˈجمشید خیرآبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج، افزود: درخواست برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان را به مسوولان فدراسیون، هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان کردستان داده ام.
 
وی با اشاره به اینکه مسوولان کردستان تمایل چندانی برای حضور تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان در این استان ندارند، گفت: این اردو را در راستای تقویت هرچه بیشتر کشتی کردستان و ایجاد ارتباط و تعامل بهتر و بیشتر با کشتی گیران کردستانی برگزار می کنیم و انتظار داریم مسوولان کردستان از این موضوع استقبال کنند.
 
وی اظهار کرد: تمایل داریم این اردو را به مدت 20 روز در ماه های خرداد و تیر برگزار کنیم و از مسوولان کردستان درخواست فراهم کردن مقدمات برپایی این اردو را داریم.
 
سرمربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان،  
 
نامه نگاری غیرمعمول را از موانع بر سر راه فعالیت ورزشی در کردستان دانست و افزود: برای برپایی یک اردوی باید با چندین مکان رایزنی کنیم در حالیکه نیازی به این همه رایزنی و نامه نگاری نیست.  
 
خیرآبادی اظهار کرد: تمام هزینه برگزاری این اردو را به صورت شخصی متحمل می شوم و حتی اجاره سالن ورزشی محل تمرین تیم را نیز پرداخت می کنم.
 
وی گفت: هدفم این است که کشتی کردستان در اثر این تعامل و ارتباطات با تیم های کشتی مطرح دنیا، به رشد و شکوفایی برسد.
 
وی با اشاره به مشکلات و موانع بوجود آمده بر سر راه افتتاح خانه کشتی سنندج، ادامه داد: حاضرم 100 میلیون ریال برای راه اندازی این خانه پرداخت کنم تا کشتی کردستان صاحب خانه شود.  
 
وی که تیمش در مسابقات جهانی کشتی فرنگی در تهران به مقام سوم رسید، گفت: تیم ملی جمهوری آذربایجان اکنون در شرایط جسمانی و روحی بسیار مناسبی قرار دارد.
 
تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان با پیروزی برابر تیم مجارستان عنوان سومی سی و دومین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تهران را کسب کرد.
 
جمشید خیرآبادی مربی کردستانی آذرماه سال 91 به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان انتخاب شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: