واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
افجه ای:

بازیکنان استقلال نگران مطالبات خودنباشند

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت : بازیکنان استقلال نگران مطالبات خود نباشند و این امر به زودی حل خواهد شد.
 تدبیر24:   سید سعید رضا افجه ای روزیکشنبه در حاشیه نخستین جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که در رابطه با حضور بازیکنان در تیم با قلعه نویی صحبتی انجام شده است یا خیر؟ گفت: تنها صحبتی که با قلعه نویی انجام شده این بوده که وی در جلسه آینده هیات مدیره حضوریابدوتمام تلاش این است که تاپایان هفته جاری مسائل را جمع بندی و تعیین تکلیف کنیم.  
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران ادامه داد: تعدادی از بازیکنان از فصل گذشته مطالباتی دارند و تکلیف آنان نامشخص است که این موضوع در جلسه امروز مطرح شد اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم چرا که در وزارت ورزش و جوانان درخصوص چگونگی هزینه های باشگاه به جمع بندی نرسیده ایم.
 
وی درعین حال تصریح کرد:بازیکنان استقلال نگران نباشندچرا که در آینده نزدیک مشکلات رفع می شودوبا توجه به فهرستی که قلعه نویی به باشگاه ارایه می کند بازیکنان جدیدی جذب خواهند شد و در خصوص مطالبات بازیکنان قلعه نویی قرار است گزارشی را به هیات مدیره ارایه کند.
 
سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی گفت:زمان زیادی برای بستن تیم و تعیین سرمربی نداریم و تمامی هفت عضو هیات مدیره به اتفاق آرا و بدون کوچکترین شکی سرمایه بزرگ استقلال یعنی قلعه نویی را به عنوان تنها گزینه نهایی سرمربیگری تیم استقلال انتخاب کردند.
 
سیدسعیدرضا افجه ای در جمع خبرنگاران افزود:البته باتوجه به اینکه قلعه نویی چشم خود را عمل کرده و دوران نقاهت را پشت سر می گذارد قرار شد ظرف روزهای دوشنبه یا سه شنبه همین هفته مذاکرات نهایی بین قلعه نویی و مدیران باشگاه انجام و او برنامه های خود را به باشگاه اعلام کند تا موضوع سرمربی نهایی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در تماسی که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه با قلعه نویی داشته دو طرف درکلیات به تفاهم رسیده اند و قلعه نویی هم از قبل اعلام کرده که درفصل آینده می خواهد تحولاتی را در تیم استقلال ایجاد کند. ما اکنون گزینه ای در حد 40 یا 50 درصد قلعه نویی نداریم.
 
سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال درواکنش به این سووال که نکات مبهمی در خصوص بحث حامی مالی باشگاه وجود دارد، خاطر نشان کرد: طرح چنین موضوعی درست نیست و حامی اصلی باشگاه در جلسه قبلی معرفی شده و ضمانت های لازم از حامی مالی باشگاه گرفته شده و در این خصوص نگرانی وجود ندارد.
 
وی در خصوص بدهی های باشگاه استقلال گفت: این بدهی ها در طول سال ها به وجود آمده و به طور حتم ظرف مدت کوتاهی قابل تسویه نخواهد بود.
 
افجه ای ادامه داد: در حال حاضر مهمترین ماموریت هیات مدیره باشگاه غیر از انتخاب سرمربی، رفع مسدودبودن حسابهای باشگاه به دلیل مشکلات مالیاتی است و هیات مدیره مصوب کرد که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه موضوع رفع مسدود بودن حساب های باشگاه را پیگیری کند.
 
وی درپاسخ به سووال خبرنگار ایرنا در خصوص نقد شدن کمک سه میلیارد تومانی حامی مالی باشگاه گفت: این مبلغ به صورت چک در وزارت ورزش و جوانان موجود بوده که به دلیل مسدود بودن حساب های باشگاه هنوز به حساب ما واریز نشده است.
 
افجه ای تاکید کرد اعضا هیات مدیره استقلال به طور کامل با یکدیگر هماهنگ هستندودراین میان «منصور پورحیدری» و «مسعود معینی» از بزرگان و به نوعی شناسنامه استقلال هستند و بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل از مدیران با سابقه ورزشی کشور است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: