واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
ساخت بازی کامپیوتری جنجالی در خاک آمریکا

"کیم جونگ اون" به جنگ امپریالیسم می رود/تصاویر

یک شرکت آمریکایی با انتشار عکس هایی از یک بازی کامپیوتری با نام “رهبر باشکوه” جنجال آفرین شده است. در این بازی کیم جونگ اون به مبارزه با امپریالیست ها می پردازد.
 تدبیر24:   ساخت یک بازی جدید کامپیوتری درباره رهبر کره شمالی در آمریکا جنجالی شده است؛ این بازی کاربران را دعوت می کند تا در جای ” کیم جونگ اون” رهبر کره شمالی قرار گیرند تا با امپریالیست های آمریکایی بجنگند.

 
تولید کنندگان آمریکایی بازی های کامپیوتری از برنامه جنجالی برای ساخت یک بازی جدید کامپیوتری و قرار دادن رهبر کره شمالی در مقابل آمریکا خبر داده اند. به گزارش گاردین این بازی با نام "رهبر باشکوه” یک بازی هفت مرحله ای است که به کاربران این امکان را می دهد به جای "کیم جونگ اون” با سلاح و یا سوار بر اسب تک شاخ با امپرالیست ها مبارزه کند.

 
شرکت بازی های کامپیوتری "مانی هورس” در آتلانتا اعلام کرد این بازی در پایان سال ۲۰۱۴ روانه بازار خواهد شد. به گفته مدیر این شرکت، هدف از ساخت این بازی راه تازه ای برای نشان دادن کره شمالی به مردم جهان است. او می گوید شرکت متبوعش تلاش دارد با دقت و دوری از هرگونه تمسخر، این بازی را ارائه کند و انتظار ندارد این بازی به خوشایند همه باشد.


 
این بازی برای گروه سنی بیست سال و سی سال تنظیم خواهد شد و متناسب با اجرا بر روی تلفن های هوشمند و کامپیوتر ساخته خواهد شد. این مسئله که شرکت "اپل” این بازی را ارائه کند بعید به نظر می رسد.
 
در عین حال مدیر عامل این شرکت نسبت به موج منفی نسبت به این بازی ابراز شگفتی کرد. در عین حال از ابراز علاقه کره شمالی ها به این بازی خبر داد که در انتظار آمدن این بازی کامپیوتری به کشورشان هستند. طبق گزارش ها بازی های کامپیوتری در میان جوانان کره شمالی بسیار محبوب است؛ این بازی ها از چین وارد این کشور می شود.
منبع: پویش
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: