واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

بازنگری نرخ جرایم رانندگی

فرمانده نیروی انتظامی از بازنگری نرخ جرایم رانندگی در کشور خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید به دولت ارایه شده است.
تدبیر24: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه همایش ملی مدیریت ترافیک در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص کاهش سرعت مجاز در جاده‌های کشور چیست گفت: سرعت مهمترین عامل در تصادفات است و کاهش سرعت می‌تواند تاثیر مثبتی در راستای کاهش تصادفات داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه میانگین ایمنی خودروها خوب نیست گفت: بین تلفات خودروهای ایمن و ناایمن تفاوت ۱۰ برابری وجود دارد و مطمئنا افزایش سرعت موجب خسارت و تلفات می‌شود و تا زمانی که سطح عمومی ایمنی خودروها بهبود نیافته و راه‌ها متناسب نشده‌اند سرعت افزایش نمی‌یابد.
 
فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در مورد افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی گفت: قانون این اجازه را داده است که هر سه سال یکبار بر اساس میزان تورم نرخ جریمه‌ها تغییر کند و این طرح به دولت داده شده است و در حال بررسی است تا قیمت‌ها اصلاح شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که نرخ تورم چقدر است، گفت: بانک مرکزی اعلام کرده که این عدد حدود دو برابر شده و این طرح در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شده و ارقام پیشنهادی نیز به دولت ارایه شده است و در حال بررسی هستیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به این سوال که چرا پلیس تنها به مردم سختگیری می‌کند، گفت: ما زورمان به مردم می‌رسد و از آنها عذرخواهی می‌کنیم ولی خودروسازها زورشان زیادتر از مردم است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: