واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۲۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
راغفر در واكنش به خبر جاسوسی چینی‌ها از میدان نفتی آزادگان؛

منتظر جاسوسی‌ های بعدی چینی‌ها باشیم

احتمال بروز جاسوسی و درز اطلاعات کشور در مورد قراردادهای غیر نفتی هم با کشور چین وجود دارد و ممکن است باز هم با چنین اخباری مواجه شویم که این روند تماما به بی‌توجهی ...
تدبیر24:   احتمال بروز جاسوسی و درز اطلاعات کشور در مورد قراردادهای غیر نفتی هم با کشور چین وجود دارد و ممکن است باز هم با چنین اخباری مواجه شویم که این روند تماما به بی‌توجهی دولت نهم و دهم به منافع ملی باز می‌گردد.
یک کار‌شناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد در انعقاد قرارداد با چینی‌ها منفعلانه عمل کرده است، گفت: احتمال اینکه در قراردادهای غیر نفتی نیز با کشور چین با جاسوسی این کشور مواجه شویم وجود دارد.
 
حسین راغفر کار‌شناس مسائل اقتصادی گفت: در خصوص اقدام چینی‌ها و جاسوسی از میدان نفتی آزادگان برای عراق اظهار داشت: این اقدام چین نشان می‌دهد که که مسئولین ما در گذشته چقدر در قراردادهایی که منعقد می‌کرده‌اند نسبت به منافع ملی بی‌توجه بوده‌اند.
 
وی افزود: در قراردادهایی که در دولت گذشته با کشور‌ها از جمله چین بسته شده منافع ملی لحاظ نشده که آسیب‌های جدی را به اقتصاد کشور وارد کرده است.
 
راغفر خاطرنشان کرد: احتمال بروز جاسوسی و درز اطلاعات کشور در مورد قراردادهای غیر نفتی هم با کشور چین وجود دارد و ممکن است باز هم با چنین اخباری مواجه شویم که این روند تماما به بی‌توجهی دولت نهم و دهم به منافع ملی باز می‌گردد.
 
وی تصریح کرد: این رخداد‌ها نشان می‌دهد که که برخی کشور‌ها از اطلاعات و منابع درآمد کشوری که قرارداد دارند با رانت خواری به نفع خود سوء استفاده می‌کنند.
 
این کار‌شناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه دولت گذشته در انعقاد قرارداد‌ها منفعلانه عمل کرده، گفت: اگر در حین انعقاد قرارداد با چین حقوق کشور و مردم به نحوی لحاظ می‌شد که چینی‌ها در صورت کارشکنی و هرگونه اقدام غیر درج شده در قرارداد اقدامی صورت دهند مجبور به پرداخت هزینه می‌شدند امروز شاهد بروز این وقایع نبودیم.
منبع:ایلنا
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
تدبیر1404
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
1
1
تدبیر عزیز!! داری از مدار خارج میشی . چندوقت همش داری میکوبی بپا از اونطرف نیوفتی. احمدی نزاد هر چی بود تموم شد. تدبیر و امید رو بچسب که بعداز 4سال یا 8سال!!! دوباره همین جملات رو تکرار نکنی. نکته جالب این تحلیل این هستش که یه کارشناس اقتصادی چکار داره به حوزه امنیت و اطلاعات(حتما" مشکلات حوزه اقتصاد حل شده و مردم و دولت هیچ مشکل اقتصادی ندارند) خدا حفظشون کنه.
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
1
یه سوال: در هشت سال گذشته امنیتیها چه کار داشتند به حوزه اقتصاد؟! تدبیر 1404 بی تدبیر! حوزه های اقتصادی مسائل امنیتی هم دارند مثل تمام حوزه های دیگه که یک کارشناس واقعی موقع بستن قرارداد یا هر پروژه ی اقتصادی دیگه ای باید از اونها مطلع باشه و هوشیارانه زیر نظرشون داشته باشه. تو که از این مسئله ساده و پیش پا افتاده در اقتصاد بی اطلاعی چطور درباره از مدار خارج شدن برخی حرف میزنی؟ فکر نمیکنی با این اظهارات مشعشعت این تویی که از مدار یا همون گلیم خودت پا فراتر گذاشتی؟ همین طوری مملکت و داغون کردید رفت دیگه! بس که بیسوادید بابا! راست میگن. تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!
هوادار اصلاح طلبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
1
مطمئنا دير يا زود دستهايي ابليسي رو خواهند شد! دستهاي بعضي از باندهاي قاچاق مرز نشين و اربابان پايتخت نشينشان ، و صاحبان نيات پليد جدايي طلبي كه اتفاقا آنها هم در حاشيه هاي كشور با بيگانگان مرتبطند و تا رانتهايشان را دريافت مي كنند خودرا به دروغ مطيع ولايت معرفي مي كنند و تا راه انتقال قاچاق و مشروبات الكليشان به داخل كشور در مرز مسدود مي شود سلاح بر مي دارند و در قالب پژاك و كو مله و ارتش عدل و الاحواز ، مرزبانان عزيز مان را بقتل مي رسانند اين دستهاي پليد يقينا براي اهل فهم رو شده اند ، همان دستاني كه در استقرار و تداوم و تثبيت دولت دهم نقش اساسي را داشتند!!!!!!!!!!!
نظر شما: