واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

امیر کویت به تهران می آید

گفتگوهای رسمی در سطوح عالی ایران و کویت ادامه دارد و گروه های کارشناسی در حال تنظیم اسناد و توافقنامه ها هستند. «زمان دقیق سفر دکتر روحانی به ترکیه و آمریکای لاتین مشخص نیست.»«آقای روحانی برای شرکت در اجلاس «سیکا» به این کشور سفر کرد.»
تدبیر24: مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه، در نشست خبری گفت: امیر کویت به دعوت رسمی رئیس جمهور، دهم خرداد به تهران سفر می کند.

وی افزود: گفتگوهای رسمی در سطوح عالی دو کشور ادامه دارد و گروه های کارشناسی در حال تنظیم اسناد و توافق نامه هایی هستند که قرار است در این سفر امضا شود.

وی تاکید کرد: به محض اینکه گروه های کارشناسی، کارشان را صورت دهند، در این باره اطلاع رسانی می کنیم؛ سطوح عالی گفتگو میان ایران و کویت، زمینه ارتقای همکاری های دو کشور را فراهم می کند و این سفر، گشایش صفحه ای تازه از همکاری هاست.

افخم، همچنین درباره زمان سفر رئیس جمهور به ترکیه و آمریکای لاتین گفت: سفر دکتر روحانی به ترکیه و آمریکای لاتین، در دستور کار است، اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین، گفت: آقای دکتر روحانی برای شرکت در اجلاس «سیکا» به این کشور سفر کرد و در حاشیه این اجلاس با مقامات عالی رتبه این کشور گفتگو می کند؛ سابقه همکاری ایران و چین طولانی است و گفتگوها در سطوح عالی ادامه می یابد.


منبع: شبکه خبر


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: