واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
دی ماه:

زاهدان میزبان جشنواره ملی اختراعات کویر است

تدبیر24:مشاور امور جوانان و نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان زاهدان دی ماه امسال میزبان جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات کویر است.
تدبیر24:مشاور امور جوانان و نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان زاهدان دی ماه امسال میزبان جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی اختراعات کویر است.

 

 

سید محسن کالوندی اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی "کویر" با هدف شناسایی مخترعان برتر، عضویت آنان در بنیاد ملی نخبگان و استفاده از تسهیلات بلاعوض قرار است امسال در زاهدان برگزار شود.

مشاور در امور جوانان و نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در دست تهیه است، افزود: هر کس در جشنواره کویر به موفقیت برسد به عضویت بنیاد ملی نخبگان درآمده و ضمن استفاده از شرایط ویژه استخدام در دستگاه‌های دولتی و استفاده از تسهیلات احداث مسکن، از تسهیلات بلاعوض 100 میلیون تومانی دولت نیز بهره‌مند می‌شود.

برنده جایزه ویژه مسابقات بین المللی اختراعات و ابتکارات 2012 اروپا بیان داشت: متاسفانه ما در سیستان و بلوچستان نفرات نخست آزمون سراسری و المپیاد‌های عملی نداریم تا به عضویت بنیاد نخبگان درآیند، پس شرکت نخبگان استان برای شناسایی در این جشنواره‌ها، فرصتی خوبی است که باید غنیمت شمرده شود.

دارنده مدال طلا و جایزه ویژه مسابقات بین المللی اختراعات 2012 سوئیس با نامحدود خواندن حوزه شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف، گفت: محدودیت خاصی در رشته و گرایش ویژه‌ای برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد.

کالوندی در ادامه به جشنواره اختراعات سال گذشته کویر اشاره کرد و افزود: در سال گذشته نخبگان استان موفقیت چشمگیری در این جشنواره بدست آورده‌اند بطوریکه نخبگانی مانند محمد علی ایرندگانی« میراگرآلومنیوم جاری شونده» محمدعلی راهداری و احمد فدایی«انبر و تورچ هوشمند و خودکار جوش»، علی کیخاو محمد سوری زائی«صفحه کلید لمسی حساس به دست انسان و اجسام رسانا با استفاده از ایجاد میدان الکترو مغناطیسی»، محمد چوپیان«تولید خاک کاشی و سرامیک از کیک قیز»، مهسا بهاری «آینه پزشکی ضد بخار و تمیز شونده»،مهلا رضایی«بهسازی و ترمیم سازی بتنی با استفاده از نانو ذرات و مصالح بومی جنوب شرق کشور» و سید محسن کالپوندی «ساخت بتن با مقاومت بالا به وسیله طراحی منحنی جدید دانه بندی» پذییفته شدند.

وی جشنوارههای اختراعات و ایده‌های برتر را فرصت مناسبی برای شناسایی نخبگان ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره‌های دیدبانی برای شناسایی ظرفیت‌های انسانی کشور است، خوشبختانه جوانان سیستان و بلوچستان که ضریب حوشی منحصر فردی در کشور دارند در حال معرفی توانمندی‌های خود هستند.

سید محسن کالوندی دارای بیش از 14 مدال طلا و نقره و برنز جهانی و ارائه کننده بیش از 40 مقاله در کنفرانسهای داخلی و خارجی، تالیف، ترجمه، تدوین، گردآوری و چاپ بیش از 12 جلد کتاب، و بیش از 17 اختراع و ابتکار است که هم‌اکنون به عنوان مشاور جوان و امور نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان فعالیت میکند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: