واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

دیدار فوتبالی روحانی و ملی پوشان

بازیکنان تیم ملی کشورمان بعد از بازگشت از اردوی اتریش به دیدار رییس جمهور می روند تا قبل از سفر به برزیل باز هم با روحانی دیدار کنند.
تدبیر24: بعد از دیدار ظریف از اردوی تیم ملی در اتریش، آن هم در حاشیه مذاکرات وین، حالا خبر رسیده که حسن روحانی، قصد دارد ملی پوشان را به «پاستور» دعوت کند تا قبل از سفر این تیم به جام جهانی یکی دو ساعت، میزبان شاگردان کی روش باشد.

حمایت دولت از تیم ملی البته تازگی ندارد و حتی در همان زمان کوتاهی که ظریف به اردوی تیم ملی رفت هم پیغام حسن روحانی را به گوش بازیکنان رساند:« نگران نباشید، همه چیز را برایتان فراهم می کنیم». روحانی البته پیش تر بعد از بازی برگشت برابر کره جنوبی نیز دیداری با ملی پوشان کشورمان داشت و از زحمات آنها و صعود ایران به جام جهانی قدر دانی کرد.

این بار هم قرار است دیدار تازه شود. به گزارش «خبر ورزشی» رییس جمهور قصد دارد روز یازدهم خرداد یکبار دیگر با ملی پوشان دیدار کند؛ اردوی تیم‌ ملی در اتریش روز نهم خرداد به پایان می‌رسد‌؛ یعنی پس از بازی با آنگولا. ملی‌پوشان سپس سریعاً به تهران باز می‌گردند اما آنها استراحت خاصی نخواهند داشت. روز دهم تیم‌ ملی به تهران می‌رسد و بازیکنان پس از یک روز استراحت ساعت 13 روز یازدهم خرداد باید در هتل آزادی حاضر شوند. پس از حضور تمام بازیکنان، اتوبوس تیم ‌ملی راهی پاستور خواهد شد.

بازیکنان به احتمال فراوان ناهار را با رئیس‌جمهور ایران می‌خورند و پس از آن، حسن روحانی با آنها دقایقی حرف خواهد زد. حرف‌های رئیس‌جمهور هم در این دیدار قابل پیش‌بینی است و معطوف به «امید ایرانی‌ها» به تیم ‌ملی است. ملی‌پوشان قصد دارند پس از ملاقات با رئیس‌جمهور، درباره مسائل مختلف با او صحبت کنند که گفته می‌شود موضوع لباس‌ها هم شاید مطرح شود! قطعاً حسن روحانی هم در این دیدار بار دیگر از ملی‌پوشان و فدراسیون فوتبال اعلام حمایت می‌کند.

در واقع دیدار با رئیس‌جمهور با حضور مسئولان مختلف از جمله وزیر ورزش و معاون‌هایش برگزار می‌شود که به نوعی مراسم بدرقه تیم ‌ملی هم به‌حساب می‌‌آید. در این مراسم به احتمال فراوان بعضی از چهره‌های سینمایی، هنری و دیگر مقامات کشوری هم حضور خواهند داشت. 
پس از پایان این مراسم، ملی‌پوشان دوباره به هتل آزادی برمی‌گردند تا پس از برداشتن چمدان‌های خود، راهی فرودگاه امام‌(ره) شوند. تیم ‌ملی بامداد روز 12 خرداد ماه تهران را به مقصد سائوپائولو ترک می‌کند تا پیش از جام‌جهانی‌ اردوی خود را در این کشور برگزار کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: