واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

آیا برای همسرم تکراری شده ام؟

اگر دیدید شوهرتان علاقه‌ای به گذراندن وقت خود با شما را ندارد از خود سوال كنید...
تدبیر24: اگر متوجه شدید شوهرتان كمتر حرف می‌زند و به جای گذراندن وقت آزاد خود با شما، وقت خود را با دوستانش در بیرون از خانه می‌گذراند اكنون زمان آن رسیده كه دست به كار شوید. اگر اوضاع را به حال خود رها كنید شاید روزی را ببینید كه همسرتان وقت خود را با شخص دیگری می‌گذراند تا لحظه‌ها برایش لذت بخش‌تر باشد. از خودتان شروع كنید.

 

اگر دیدید شوهرتان علاقه‌ای به گذراندن وقت خود با شما را ندارد از خود سوال كنید چه چیزی باعث چنین عملی شده است، شاید به این علت است كه شما غرق در مسئولیت‌های خانه شده‌اید. روز‌های اول آشنایی‌تان را به خاطر آورید زمانی كه تازه ازدواج كرده بودید به چه اندازه از هم شناخت داشتید؟ قابل فهم است كه تغییر در وضعیت خانواده نیاز به تغییر در اولویت‌ها دارد؛ زمانی را در بیرون از خانه با همسرتان سپری كنید و لحظات لذت‌بخشی را با یكدیگر داشته باشید تا تاثیرش را ببینید.


به ظاهر خود اهمیت دهید

بسیار دیده می‌شود خانم‌ها چند سال پس از ازدواج دیگر به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهند و خود را رها می‌كنند. درحالی‌كه پس از ازدواج هم باید همیشه آراسته باشید و به ظاهر خود اهمیت دهید. برای رفتن به آرایشگاه برنامه هفتگی داشته باشید. سعی كنید از مدل موها و آرایش جدید استفاده كنید. اگر توان مالی ندارید می‌توانید خودتان به آرایش موهای خود بپردازید و لباسی زیبا به تن كنید. مطمئن باشید كه همسرتان متوجه تغییر شما خواهد شد و شرایط از آن پس كمی بهتر می‌شود. ورزش كنید با ورزش نه تنها می‌توانید به وزن ایده‌آل خود برسید بلكه قلب و پوستی سالم خواهید داشت.

 

وقتی شما احساس خوبی نسبت به‌خود داشته باشید مطمئنا شوهرتان همین احساس را نسبت به شما پیدا می‌كند. وقتی مسئولیت‌های كاری و خانواده تمامی وقت شما را پر می‌كند نخستین چیزی را كه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد روابط زناشویی شماست. روابط زناشویی در زندگی مشترك بسیار مهم است و یكی از چند راهی است كه می‌توانید با آن صمیمیت را به زندگی خود بازگردانید.

 


به‌دنبال علائق مشترك باشید

تلاش كنید تمامی فعالیت‌هایی كه از انجام آن با همدیگر در گذشته لذت می‌بردید را به خاطر آورید و آن‌ها را تكرار كنید. اگر امكان پیاده‌روی در روزهای آخر هفته در كوه را ندارید به پیاده‌روی در پارك اطراف خانه خود بسنده كنید. بهتر است كاری كه هردوی‌تان از آن لذت می‌برید، انجام دهید.


صمیمیت‌ها را از نو زنده كنید

اگر همسرتان از این‌كه از شما خسته شده است شكایت می‌كند، شاید منظور او از این شكایت این است كه شوهرتان به صمیمیت بیشتری نیاز دارد. وقتی مسئولیت‌های كاری و خانواده تمامی وقت شما را پر می‌كند نخستین چیزی را كه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد روابط زناشویی شماست. روابط زناشویی در زندگی مشترك بسیار مهم است و یكی از چند راهی است كه می‌توانید با آن صمیمیت را به زندگی خود بازگردانید.


دلایل همسرتان را جویا شوید

برخلاف تلاش‌های شما برای بهبود رابطه، اگر همسرتان مانند گذشته از شما فاصله می‌گیرد و از بودن با شما خسته است، بهتر است با او مستقیما به گفت‌وگو بپردازید و از او صریحا سوال كنید چه چیزی موجب چنین تغییری در رفتار او شده است. اگر می‌توانید هردوی‌تان با تلاش یكدیگر به تغییر شرایط بپردازید و جرقه‌ای در رابطه‌تان ایجاد كنید. اگر همسرتان از جواب دادن به سوال شما خودداری كرد احتمالا مشكل جدی‌تر از آن است كه فكر می‌كنید، در این صورت بهتر است با یك مشاور متخصص مشكل خود را در میان بگذارید.

 

نگران نباشید شاید روزهای سختی در كار خود گذرانیده است. اگر بر خلاف تلاش‌های‌تان نتوانستید علت را جویا شوید اجازه ندهید این شرایط بر شما تاثیر بگذارد و ناامید شوید. فعالیت اجتماعی خود را ادامه دهید. افراد اجتماعی و با اعتماد به نفس همیشه مورد تایید و تحسین همسران‌شان هستند، البته تلاش كنید تعادل را میان كار و زندگی مشترك خود رعایت كنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: