واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

باشگاه داماش گیلان تعطیل شد

باشگاه داماش گیلان که پس از پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال و سقوط این تیم به رقابت های لیگ یک به صورت نیمه تعطیل اداره می شد، روز گذشته و پس از نشر خبر اعدام مه آفرید امیر خسروی مالک هولدینگ داماش تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.
تدبیر24 : به نظر می رسد حالا وضعیت باشگاه ورزشی داماش گیلان با درگذشت مالک خود بسیار مبهم تر از گذشته شده باشد چرا که پیش از این امیرعابدینی به عنوان سهام دار و امین اموال مه آفرید امیر خسروی اختیارات امور باشگاه را به عهده داشت.
حالا اگر چه عابدینی همچنان سهام دار باشگاه به شمار می رود اما اینکه اختیاردار اصلی باشگاه چه کسانی خواهند بود در هاله ای از ابهام است.
آیا باشگاه کماکان تحت اختیار قوه قضائیه باقی می ماند؟ آیا باشگاه در اختیار وراث مه آفرید امیرخسروی قرار می‌گیرد؟ آیا آنها همچنان تمایل به حفظ کامل باشگاه خواهند داشت؟ چه زمانی وضعیت باشگاه داماش کاملا روشن می شود؟ جواب این سوال ها را آینده مشخص می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
0
0
این چه صیقه ای است که یکنفر مفسد فی الاض می شود ولی امین اموال او که در اصل همکاره اوست در پناه حکومت جای دارد . شعبده بازی عجیبی است این روزگار . مه افرین مفسد است ولی عابدینی بچه مسلمان و رفیق گرمابه و گلستان حکومت . قدرت تور برم خدا . چه کشوری داریم . و چه عدالتی. ای علی کجای که که ببینی . به اسم تو و بنام عدالت تو چکارهای که نمی شود .
نظر شما: