واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

وزیر ورزش: کی روش را برکنار کنید!

ماجرا از این قرار بوده که وزیر ورزش با توجه به ادامه مصاحبه های اعتراضی کی روش و شاگردانش، علی کفاشیان را به دفترش احضار می کند و خواستار برخورد جدی با سرمربی تیم ملی می شود. گودرزی حتی در این جلسه بحث برکناری کی روش و حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی ایران را مطرح می کند و گفته می شود که حسین فرکی گزینه پیشنهادی وزیر ورزش بوده است.
تدبیر24: چندی پیش محمود گودرزی در جلسه ای خصوصی با علی کفاشیان به او دستور داده بود که کارلوس کی روش را به خاطر حواشی که برای تیم ملی به خاطر البسه این تیم به راه انداخته بود، برکنار کند.

براساس این گزارش اعتراض های گسترده ملی پوشان فوتبال و کارلوس کی روش در خصوص البسه تیم ملی و شرکت آلمانی تامین کننده البسه، یکی از مهم ترین سوژه های خبری یک ماه اخیر فوتبال ایران بوده است. نکته جالب توجه اینکه این حواشی تا جایی پیش رفت که ظرف یکی دوهفته گذشته، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را تا آستانه برکناری پیش برد!

حاشیه هایی که در رابطه با کیفیت پایین البسه تیم ملی بوجود آمد تا حدی بالا گرفت که وزیر ورزش نیز علیه آن موضوع گیری کرد. محمود گودرزی در اولین واکنش جدی خود مدعی شد که مشکل کارلوس کی روش است و نه البسه تیم ملی!

تداوم اعتراض ملی پوشان و بخصوص کی روش به کیفیت پایین البسه تیم ملی که آوازه جهانی پیدا کرد و به سوژه اصلی اکثر رسانه های خارجی تبدیل شد. اما در این بین موضوعی که هرگز رسانه ای نشد، به عصبانیت وزیر ورزش برمی گردد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تا آستانه اخراج و برکناری پیش برد. ماجرا از این قرار بوده که وزیر ورزش با توجه به ادامه مصاحبه های اعتراضی کی روش و شاگردانش، علی کفاشیان را به دفترش احضار می کند و خواستار برخورد جدی با سرمربی تیم ملی می شود. گودرزی حتی در این جلسه بحث برکناری کی روش و حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی ایران را مطرح می کند و گفته می شود که حسین فرکی گزینه پیشنهادی وزیر ورزش بوده است. البته با پادرمیانی مشاوران وزیر ورزش و صحبت های کفاشیان و قول مساعدی که رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر پایان مصاحبه های کی روش و بازیکنان تیم ملی می دهد، بحث برکناری کی روش منتفی می شود.

اما صحبت های اخیر وزیر ورزش در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت مبنی بر اینکه کی روش به دلیل درخواست مالی با اسپانسر البسه تیم ملی به مشکل خورده است، نشان داد که محمود گودرزی همچنان دل خوشی از سرمربی تیم ملی ندارد.


منبع: پیام نو

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: