واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

دعوت بجنوردی ها از یادگارامام

سیدحسن خمینی همزمان با نخستین سالگرد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مراسم ویژه پاسداشت این حماسه سیاسی در بجنورد دعوت شد.
تدبیر24: اصلاح طلبان خراسان شمالی از وی برای سفر به بجنورد مرکز استان خراسان شمالی دعوت کردند. بجنوردی ها که سیدحسن خمینی را به واسطه دامادی آیت الله موسوی بجنوردی، به نوعی همشهری خود می دانند، از هم اکنون برای استقبال و برگزاری پاسداشت باشکوه حماسه 24 خرداد با حضور وی برنامه ریزی کرده اند. آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی از علمای بزرگ خطه خراسان شمالی متولد روستای «خراشا» از مناطق عالم پرور شهرستان جاجرم است.

مردم بجنورد به پاس خدمات آیت الله موسوی بجنوردی یک کتابخانه و خیابانی را در این شهر به نام این عالم حوزوی نامگذاری کرده اند. جمشید گریوانیˈ از فعالان اصلاح طلب و عضو ادوار چهارگانه شورای اسلامی بجنورد در این زمینه گفت: چنانچه به هر دلیلی این سفر در 24 خردادماه انجام نشود، قطعا در مردادماه که با دهمین سالگرد تشکیل استان خراسان شمالی همزمان خواهد بود، این سفر محقق خواهد شد. به گفته وی علاوه بر اصلاح طلبان و گروه های طرفدار دولت، خانواده معظم شهدای استان خراسان شمالی نیز از گروه های دعوت کننده از سیدحسن خمینی به بجنورد هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: