واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۶۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

توهین خبرگزاری فارس به ائمه

خبرگزاری فارس که در سال‌های اخیر از اصلی‌ترین رسانه‌های فعال در حوزه «گاف‌یابی مذهبی» در رسانه‌های اصلاح‌طلب و اعتدالی و به کار گیری تلاش همه جانبه برای توقیف آن رسانه بوده، اقدام به انتشاری شعری بسیار توهین آمیز به انبیا الهی و ائمه اطهار کرده بود و جالب اینجاست که این شعر بیش از 9 ماه بر روی سایت این خبرگزاری قرار داشت.
تدبیر24: خبرگزاری فارس که در سال‌های اخیر از اصلی‌ترین رسانه‌های فعال در حوزه «گاف‌یابی مذهبی» در رسانه‌های اصلاح‌طلب و اعتدالی و به کار گیری تلاش همه جانبه برای توقیف آن رسانه بوده، اقدام به انتشاری شعری بسیار توهین آمیز به انبیا الهی و ائمه اطهار کرده بود و جالب اینجاست که این شعر بیش از 9 ماه بر روی سایت این خبرگزاری قرار داشت.

به گزارش پایگاه خبری سفیر، دست اندرکاران این خبرگزاری بدون ارائه هیچ توضیح و حتی عذرخواهی روز گذشته اقدام به اصلاح این خبر کردند. 

حال باید دید دادستانی هیچ واکنشی در مقابل این شعر توهین آمیز که با سخیف‌ترین کلمات «پامنقلی» که در خبرگزاری فارس منتشر شده سکوت می‌کند و هیچ واکنش قانونی به این اقدام نشان می‌دهد یا خیر؟

این خبر تا پیش از این در این لینک قابل مشاهده بود که از روز گذشته اصلاح شده است که به راحتی با سرچ این لینک در گوگل می‌توانید صفحه کش شده این خبر را بیابید، همچنین در زیر می‌توانید عکس‌های گرفته شد از خبر پیش از تغییر را ببینید که به دلیل توهین آمیز بودن این شعر، تنها بخش‌هایی از آن را می‌توانید مشاهده کنید.

لازم به ذکر است توجه به اخبار سمت چپ که درباره اعدام مه آفرید خسروی و ... است نشان‌دهنده کوتاهی نه ماهه این خبرگزاری در حذف این شعر موهن است.









منبع: سفیر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
mostafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
6
0
بی تقوا تر ازشما در عمرم ندیدیم برید اون شعر درمورد شباهت شعر مفتون به شهریار هست واین عکس ومطلب شما کاملا بی تقوایی محضه خم البته اگر الگوتون روحانی باشه همینه برید به این ادرسhttp://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920709001413 دروغتون واضح بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
4
خب مصطفی چقد تعطیلی تو!!
عکس گرفتن که اگر زمانی(مثل الان) خبر رو ویرایش کردن نشه زیرش بزنن.
واقعا که خیلی شوتی!!!
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
3
این فارس که شور شو در اورده..بالخصوص در خراسان جنوبی یه اقای جوان رو گذشتن مسول...اخبار یه گروهخاص رو پوشش میده به طور سلیقه ای..برین ببینین..
سعید
|
SOUTH AFRICA
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
1
الان که دولت دست شماست
بسم الله
ببینیم وزیر ارشاد چه میکنه
نکنه جناب وزیر همچنان
از اسلحه های آقایون سباه می ترسه....
نظر شما: