واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

بهترین آثار جشنواره اتحاد معرفي شد

«نسيم»، شب گذشته در ادامه مراسم اختتامیه برگزیدگان آثار پنجمین جشنواره اتحاد در رشته های مختلف معرفی شدند.
تدبیر24:  جایزه بهترین برنامه کودک به برنامه "فضائیه الدمی" از شبکه المسار عراق اهدا شد. برنامه "تقریر خبری" از شبکه بلادی عراق نیز در بخش بهترین برنامه گزارشی در موضوع وحدت اسلامی برگزیده شد. در موضوع آزاد همین بخش نیز برنامه "تقاریر اخباریه" از شبکه فلسطین بهترین عنوان را گرفت.
 
جایزه بهترین برنامه خبری تلویزیونی به برنامه خبری شبکه الغدیر از کشور عراق تعلق گرفت.
 
در برنامه های کلیپ تلویزیونی به طور مشترک دو کلیپ "یا لثارات" از شبکه المعارف بحرین و کلیپ "اوبریت یمینی حر" از شبکه المسیره یمن برترین ها شناخته شدند.
 
جایزه بهترین برنامه گفتگو محور در موضوع وحدت اسلامی به برنامه "قضیه ساخنه" شبکه الکوثر و در موضوع آزاد به برنامه "حدیث الساعه" از شبکه المنار اهدا شد.
 
در بخش برنامه های ترکیبی نیز در موضوع آزاد "مع الحدث" از شبکه الفرات و "زیر ذره بین غالب" از شبکه النور آرژانتین عنوان برترین را از آن خود کردند.
 
جایزه بهترین مستند تلویزیونی در موضوع وحدت اسلامی به برنامه "دکتر علی" از شبکه یک سیما اهدا شد و نیزجایزه بهترین برنامه مستند تلویزیونی در موضوع آزاد به برنامه "الغرقد" از شبکه الاقصی فلسطین تعلق گرفت.
 
"قصه های خوب برای بچه های خوب" از مرکز پویانمایی صبا عنوان بهترین انیمیشن و "خاک و مرجان" از شبکه جهانی سحر عنوان بهترین برنامه نمایشی در موضوع آزاد را از آن خود کردند.
 
در جشنواره پنجم اتحاد در بخش ویژه نيز ضمن تشکر از برنامه های ارزشمند رادیو ایران و رادیو السماوه عراق، جایزه بهترین برنامه در این بخش به برنامه "از فتوا تا بلوا" رادیو معارف ایران تعلق گرفت.
 
همچنین در بخش ویژه آثار رادیویی ضمن تشکر از برنامه "شمشیر وحشی" از شبکه سحر و "بیادق التکفیر" از شبکه المسار، جایزه ویژه این بخش به برنامه "صخب الصحرا" از شبکه الاتجاه عراق اهدا شد.
 
گفتني است؛ هفتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی به مدت سه روز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود. در این اجلاس جمع کثیری از 220 عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی حضور داشتند البته اعضای فلسطینی اتحادیه به دلیل محاصره غزه نتوانستند در اجلاس تهران شرکت کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: