واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

توفان در خراسان رضوی خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: توفان چهارشنبه شب در این استان تلفات جانی نداشت ولی خساراتی به برخی مناطق این استان وارد کرد.
تدبیر24: ˈحجتعلی شایانفر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از جمله این خسارات را تخریب دیوار باغ ها و واحدهای مسکونی، شکسته شدن شیشه منازل، افتادن تابلوهای سر در مغازه ها و نیر تابلوهای راهنمایی و رانندگی، افتادن درختان و قطع برق بویژه در شهر گناباد عنوان کرد.
 
وی اظهار کرد: این توفان از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 40 دقیقه شهرستان های گناباد، تربت حیدریه، کاشمر، رشتخوار، مه ولات و مشهد را درنوردید.
 
وی با بیان اینکه شدت توفان در گناباد و بعد از آن در تربت حیدریه بیشتر از سایر مناطق استان خراسان رضوی بود، گفت: سرعت توفان در شهرستان گناباد 94 کیلومتر در ساعت بوده است.
 
وی اظهار کرد: بر اثر وقوع این توفان، شعاع دید، بسیار کاهش یافت و تردد جاده ای و رفت و آمد در محورهای تربت حیدریه، فیض آباد، گناباد و رشتخوار کند شد.
 
شایانفر افزود: علاوه بر آن سه خودرو سواری در محورهای ارتباطی گناباد از جاده خارج شدند که با کمک نیروهای امدادی وارد مسیر شده و راه خود را ادامه دادند.
 
او گفت: در یکی از محورهای منتهی به تربت حیدریه نیز یک اتوبوس مسافربری مجبور به توقف در کنار جاده شد و در مجموع حدود 60 نفر در محورهای این شهرستان و 38 نفر در محور های شهرستان رشتخوار دچار مشکل شدند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت وارده شده به این استان هستند.
 
وی گفت: براساس پیش بینی های هواشناسی فعالیت سامانه ای که موجب بروز این توفان شده 72 ساعته است لذا احتمال بارش رگبار و تگرگ بویژه در مناطق شمالی خراسان رضوی وجود دارد.
 
وزش توفان در خراسان درحالی رخ داد که این استان با خشکسالی شدید در سال جاری روبه رو است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: