واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

ورود اوپل آلمان به ایران با 5 خودرو

نماینده رسمی شرکت خودروسازی اوپل آلمان در ایران اعلام کرد: پس از اخذ مجوزهای لازم پنج مدل از خودروهای این شرکت آلمانی به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.
تدبیر24: سعید زارع پور با اعلام این خبر افزود: اولین گروه از خودروهای تولیدی این شرکت آلمانی شامل کورسا، آسترا، اینزیگنیا، موکا و آدام خواهد بود که در حال حاضر نمونه های اولیه آن جهت اخذ تاییدیه های لازم وارد کشور شده و همزمان با برپایی سیزدهمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی خواهد شد. 
 
وی گفت: در حال حاضر تاییدیه های نهایی مدل های کورسا و آسترا اخذ شده و آماده ارایه به نهادهای ذی ربط بوده و سه مدل دیگر نیز در حال گذراندن مراحل تست و اخذ تاییدیه های مربوط به استاندارد و محیط زیست در کشور است که با نهایی شدن آن زمینه ثبت سفارش و بازاریابی و فروش آن نیزفراهم خواهد شد. 
 
زارع پور با بیان اینکه تمام پنج مدل یاد شده به سفارش بازار ایران در کشور آلمان تولید خواهد شد، افزود: در گام نخست خودرو اوپل کورسا با موتور1.4و1.2 لیتری و با گیربکس دنده ای وارد بازار ایران خواهد شد و در آینده نزدیک نیز به سفارش بازار ایران مدل اتوماتیک آن نیز تولید و توسط شرکت توان خودرو جی عرضه خواهد شد. 
 
مدیرعامل شرکت توان خودرو جی خاطر نشان کرد: مدل اوپل آسترا نیز با دو موتور 1.4 و 1.6 لیتری توربو و با گیربکس اتوماتیک وارد بازار ایران می شود و با ورود این مدل خودرو به طور حتم رقابت در بین خودروهای هم کلاس آسترا دیدنی تر خواهد شد. 
 
وی گفت: واردات مدل های موکا و آدام نیز هر دو با موتورهای 1.4لیتری و اینزگنیا با موتور 2.0 لیتری توربودر دستورکار خواهد بود و پس از نهایی شدن واخذ تاییدیه های استانداردومحیط زیست زمینه ثبت سفارش و پیش فروش آنها نیز فراهم خواهد شد. 
 
زارع پور با بیان اینکه پیش از این محصولات شرکت اوپل  تجربه حضور در بازار ایران را داشته است، افزود: در حال حاضر نیز سابقه ذهنی روشنی از تولیدات این خودروساز آلمانی در اذهان عمومی وجود دارد و بدون شک ورود محصولات این شرکت با سابقه و معتبر به بازار کشور زمینه ایجاد رقابت بیشتر را فراهم خواهد کرد. 
 
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای ایجاد شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در حال انجام است، افزود: هدف‌گذاری اصلی این مجموعه ایجاد شبکه خدمات پس از فروش قدرتمند و سرعت در ارائه خدمات خواهد بود و به همین منظور برنامه های گسترده ای برای افزایش رضایتمندی مشتریان در حال انجام است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: