واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
دعوت از علی اکبر ولایتی برای سخنرانی

درخواست مجدد حامیان دولت از وزرات کشور برای تجمع هسته ای

بعد از لغو تجمع روز دوشنبه هواداران مذاکرات هسته ای و سیاست خارجی دولت در حیاط وزارت امور خارجه، از صبح امروز تلاش هایی برای دریافت مجوز جدیدی برای تجمع در مکان
تدبیر24:  بعد از لغو تجمع روز دوشنبه هواداران مذاکرات هسته ای و سیاست خارجی دولت در حیاط وزارت امور خارجه، از صبح امروز تلاش هایی برای دریافت مجوز جدیدی برای تجمع در مکان دیگری آغاز شده است. احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت که بانی این تجمع بود اعلام کرده که همچنان مصر به دریافت مجوز و برگزاری این تجمع است.
 
 روز جمعه اعلام شد که وزارت کشور مجوز لازم برای تجمع هواداران دولت در حیاط وزارت امور خارجه را صادر کرده است. با این حال نهایی شدن این تجمع نیاز به موافقت وزارت امور خارجه نیز داشت. موافقتی که البته انجام نشد. وزارت امور خارجه در بیانیه ای ضمن تشکر از حامیان سیاست خارجی اعلام کرد که ضرورتی برای برپایی این تجمع نمی بیند.
 
احمد حکیمی پور، دبیر کل حزب اراده ملت که درخواست کننده این مجوز از وزارت کشور بود در توضیح آخرین اقدامات خود به پیام نو می گوید: «ما بلافاصله بعد از اعلام موضع وزارت امور خارجه تلاش خود را برای مشخص کردن مکان جدید و دریافت مجوز از وزارت کشور آغاز کرده ایم و هم اکنون هم در تلاش هستیم تا بتوانیم نهایتا تجمع خود را برگزار کنیم». بر اساس توضیحات حکیمی پور مجوز وزارت کشور برای تجمع روز دوشنبه به محل تعیین شده یعنی حیاط وزارت امور خارجه اختصاص داشت و اکنون با تصمیم وزارت امور خارجه باید این مجوز توسط وزارت کشور تجدید شود.
 
وی توضیح می دهد: «ما اکنون به دنبال یک محیط مسقف هستیم و البته پیش بینی هم می کنیم که استقبال قابل توجهی از این مراسم صورت بگیرد. به هر حال چنین تجمعی به نظر ما محیطی را فراهم می کند که هواداران مذاکرات هسته ای هم بتوانند موضع خود را نشان دهند». حکیمی پور ادامه می دهد: «هنوز از ساعات اولیه روز شنبه که ما درخواست جدید خود را به وزارت کشور اعلام کرده ایم جوابی دریافت نکرده ایم، اما به طور قطع تلاش های خود را ادامه خواهیم داد و در نظر داریم تا جای امکان این تجمع را در هفته جاری برگزار کنیم. با توجه به اینکه هفته قبل هم وزارت کشور با درخواست مجوز ما موافقت کرده بود امید و انتظار داریم که مجوز جدید ما هم برای تجمع صادر شود».
 
دبیر کل حزب اراده ملت پیشتر اعلام کرده بود که این حزب در نظر دارد تا از علی اکبر ولایتی به عنوان سخنران این مراسم دعوت کنند. همچنین وی به پیام نو خبر می دهد که تعداد زیادی از تشکل ها و گروه های اصلاح طلب و معتدل نیز برای شرکت در این تجمع اعلام آمادگی کرده اند. او توضیح می دهد که این اسامی بعد از قطعی شدن دریافت مجوز مجدد اعلام خواهند شد.
 
به گفته احمد حکیمی پور به محض صدور مجوز درباره زمان و مکان تجمع هواداران مذاکرات ژنو اطلاع رسانی خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: