واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳

استقلال رکوردارحضورهواداران درورزشگاه

رئیس امور بین‌الملل سازمان لیگ امیدوار است که پرتاب بطری توسط تماشاگران استقلال محرومیتی را برای این تیم به دنبال نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران : محمدرضا کسرائی در خصوص حواشی دیدار بین 2 تیم استقلال و بوريرام و پرتاب بطری به درون زمین از طرف تماشاگران استقلال گفت: خوشبختانه ناظر اين ديدار درحین بازی مطلبی را در این خصوص به من نگفت ولی متاسفانه این حرکت هواداران استقلال باعث اتلاف چند دقیقه‌ای از بازی شد و اين موضوع به ضرر فوتبال کشورمان است، امیدواریم هر چه سریعتر دامان فوتبالمان از اینگونه حواشی پاک شود.

 

رئیس امور بین‌الملل سازمان لیگ در ادامه افزود: بنده بعید می‌دانم که ناظر بازی بتواند در این خصوص گزارشی را علیه تیم استقلال تنظیم کند. استقلال تاکنون 4 پرونده در کمیته انضباطی AFC دارد. دو مورد از آنها مربوط به پرتاب نارنجک، دیگری مربوط به حرکت بازیکن این تیم و مورد آخر مربوط به اجرای مراسمات مذهبی پیش از بازی است.

 

کسرائی در ادامه تصریح کرد: هر چه گزارشهای زیادتری در AFC داشته باشیم مسلما شدت عمل آنها در صدور رای بر علیه استقلال بیشتر خواهد شد حتی ممکن است این سوء سابقه باعث 2 برابر شدن جریمه احتمالی باشد. ناظر بازی در طول مسابقه چیزی را به من متذکر نشد و همین امر بنده را خوشبین کرده که رای علیه استقلال صادر نشود ولی متاسفانه صحنه‌های پرتاب بطری توسط هواداران با دوربین‌های تلویزیونی ضبط شده و احتمال بازنگری فیلم بازی و صدور رای بر علیه استقلال وجود دارد.

 

وي به استقبال پر شور هواداران در بازی‌های استقلال اشاره کرد و گفت: کنترل 10 تا 15 هزار نفر کار مشکلی نیست. شما حتما می‌دانید که میانگین تماشاگر در آسیا حدود 6 هزار نفر است. وقتی سیلی از جمعیت، حدود 90 درصد به ورزشگاه ورود می‌کنند بالاخره همچنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست. بازرسی 90 هزار هوادار کاری بسیار سخت است و اصلا نمی‌شود آنرا جمعیت 10 هزار نفری بعضی کشورها مقایسه کرد. اعضای محترم AFC هم بر این موضوع اشراف کامل دارند و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای استقلال بوجود بیاید.

 

کسرایی در پایان در خصوص اعلام 95 هزار تماشاگر توسط بلندگوی ورزشگاه و چگونگی محاسبه این عدد خاطر نشان کرد: آماری که اعلام می‌شود فقط مختص نظری نیست که بر روی سکوها حضور دارند. در هر بازی حدود 600 تا 700 نفر در VIP و تعداد زیادی خبرنگار، عکاس و فیملبردار حضور دارند. ما بین دو نیمه آمار بلیط فروشی را از باجه‌ها دریافت می‌کنیم و با بقیه آمار جمع می‌بندیم تا عدد بدست آمده از بلندگویی ورزشگاه اعلام شود. استقلال تاکنون رکوردار حضور هواداران در ورزشگاه است و امید می‌رود که انشاءالله با حضور این تیم در نیمه نهایی و فینال این رکورد باز هم جا به جا شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: