واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

سوتی بزرگ یک دانشگاه

یک دانش آموز ارومیه ای که در پایه دوم دبیرستان بدون کنترل مدارک تحصیلی اش وارد دانشگاه شده بود فارغ التحصیل شد.
تدبیر24:یک دانش آموز ارومیه ای  مشغول به تحصیل در پایه دوّم دبیرستان  که برای سنجش میزان توانمندی خود در آزمون ورودی یکی از دانشگاهها ( که دارای مراکز متعدد آموزشی هم می باشد)   شرکت کرده و اتفاقا قبول هم می شود. اما نکته اوج داستان زمانی اتفاق می افتد که وی برای ادامه تحصیل در دانشگاه مذکور ، به دانشگاه مراجعت کرده و اقدام به ثبت نام می کند.

این دانش آموز بعد از ثبت نام در دانشگاه ، همزمان هم به دبیرستان می رود هم دانشگاه و در نهایت هم هر دو مدرک دیپلم و فوق دیپلم خود را همزمان اخذ می کند. این موضوع درحالی است که دانشگاه مذکور در موقع ثبت نام مدارک این دانش آموز را کنترل نکرده و بعد از اتمام تحصیل و موقع تسویه حساب از وی می خواهد برای صدور مدرک تحصیلی مدارک پرونده اش را تکمیل کند. موقع ارائه مدرک دیپلم ، دانشگاه تازه متوجه می شود که دانش آموز مذکور همزمان هم دانشجو بوده هم دانش آموز !

طبق گفته پدر این دانش آموز، دانشگاه از ارائه مدرک خودداری کرده و ارائه مدرک را منوط به یکسال تحصیل مجدد وی می کند . پدر این داش آموز از بی نتیجه ماندن اعتراضات و شکایاتش خبر داده و گفت : در حال حاضر پرونده را توسط وکیل به دیوان عدالت اداری فرستاده و از آنجا پیگیر موضوع هستم . وی گفت : اصلا یکی با مدرک سوم راهنمایی آمده و می خواهد در این دانشگاه ثبت نام کند ، نباید قبل از ثبت نام عوامل دانشگاه مدارک را کنترل کند؟

حال در این میان دانشگاه مقصر  بوده که بدون بررسی مدرک نسبت به ثبت نام وی اقدام کرده یا دانش آموز که علیرغم نداشتن مدرک دیپلم اقدام به  ثبت نام کرده است ، قضاوت با شما !

مدارک تحصیلی این دانش آموز - دانشجو نزد اروم نیوز محفوظ بوده و بعد از صدور حکم دیوان عدالت اداری  منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: