واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

تولید خودرو ۱۰۰ درصد افزایش یافت

اردیبهشت ماه امسال تولید وانت نیز با رشد 104.5 درصدی از 6817 دستگاه در اردیبهشت ماه 92 به 13 هزار و 939 دستگاه رسیده است. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس با کاهش 33.3 درصدی از 12 دستگاه در اردیبهشت ماه 92 به 8 دستگاه کاهش یافته است.
تدبیر24:تولید انواع خودرو در کشور در اردیبهشت ماه امسال ۱۰۱٫۳ درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین آمار رسمی به دست آمده تولید انواع خودرو در کشور در اردیبهشت ماه امسال با رشد ۱۰۱٫۳ درصدی از ۴۷ هزار و ۱۱۰ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۲ به ۹۴ هزار و ۸۴۰ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۳ افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع خودروی سواری با رشد ۱۰۳٫۱ درصدی از ۳۹ هزار و ۴۶۵ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۲ به ۸۰ هزار و ۱۴۴ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۳ افزایش یافته است.

اردیبهشت ماه امسال تولید وانت نیز با رشد ۱۰۴٫۵ درصدی از ۶۸۱۷ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۲ به ۱۳ هزار و ۹۳۹ دستگاه رسیده است. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس با کاهش ۳۳٫۳ درصدی از ۱۲ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۲ به ۸ دستگاه کاهش یافته است.

تولید انواع اتوبوس نیز با افت ۷۷٫۳ درصدی از ۴۴ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۲ به ۱۰ دستگاه کاهش یافته است. در این مدت تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده با افت ۴٫۳ درصدی از ۷۷۲ دستگاه در اردیبهشت ماه ۹۲ به ۷۳۹ دستگاه رسیده است.

دو ماه نخست امسال نیز تولید انواع خودرو در کشور با رشد ۹۲٫۵ درصدی از ۷۰ هزار و ۵۸۳ دستگاه در دو ماهه نخست سال ۹۲ به ۱۳۵ هزار و ۹۰۱ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری با رشد ۹۲٫۳ درصدی از ۶۰ هزار و ۱۰۶ دستگاه در دو ماه نخست سال ۹۲ به ۱۱۵ هزار و ۵۸۹ دستگاه رسیده است. تولید انواع وانت نیز با افزایش ۱۰۵٫۲ درصدی از ۹۴۲۳ دستگاه به ۱۹ هزار و ۳۳۲ دستگاه افزایش یافته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: