واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

زیدان به شایعه‌ها خاتمه داد

زیدان که 12 سال پیش توانسته بود آخرین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان بیاورد امسال هم به عنوان کمک مربی موفق شد در «دسیما» مادرید (به دست آوردن دهمین عنوان قهرمانی ) نقش پررنگی داشته باشد و ظاهرا همین مورد بوده که باعث شده تصمیم بگیرد در تیم رئال مادرید باقی بماند.
تدبیر24:زین الدین ستاره سابق تیم ملی فرانسه و دستیار فعلی کارلو آنچلوتی در باشگاه رئال مادرید هرگونه شایعه درباره رفتنش به سایر تیم ها به عنوان سرمربی را رد کرد. زیدان تا همین جا یکی از گزینه های جدی سرمربیگری در تیم بوردو فرانسه است. این خبر را رییس باشگاه بوردو هم تایید کرده بود و گفته بود پیشنهاد رسمی به زیدان هم داده است.

از سوی دیگر باشگاه موناکو هم که پس از قطع همکاری با رانیری امیدوار بود با زیدان به عنوان سرمربی فصل آینده به توافق برسد مذاکراتش با ستاره سابق باشگاه رئال مادرید را از سرگرفته است که ظاهرا آن هم بدون نتیجه است.

در واقع این حرفی است که خود زیدان در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «سکستا» آن را به زبان آورده است:« در حال حاضر در مادرید هستیم و در همین تیم هم خواهم ماند. می خواهم ببینم که در آینده چه اتفاقی می افتد».

زیدان که ۱۲ سال پیش توانسته بود آخرین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان بیاورد امسال هم به عنوان کمک مربی موفق شد در «دسیما» مادرید (به دست آوردن دهمین عنوان قهرمانی ) نقش پررنگی داشته باشد و ظاهرا همین مورد بوده که باعث شده تصمیم بگیرد در تیم رئال مادرید باقی بماند.

او در ادامه از تجربه کمک مربیگری کارلو آنچلوتی به عنوان حرفه ای دوست داشتنی اشاره کرد و گفت: «این تجربه را بی نهایت دوست دارم. البته شبیه به دورانی که بازی می کردم نیست ولی برای من خارق العاده است. فعلا از نشستن به روی نیمکت مثل همان زمانی که در زمین مسابقه بودم استفاده می کنم و بهره می برم. واقعیت این است که مربیگری کار سختی است و بهتر این است که بازیکن بوده باشی و بعد وارد این حرفه شوی».

منبع: فرارو
برچسب ها: زیدان تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: