واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

ظريف موفق ترين وزير کابينه

موفقيت روحاني منوط به نتيجه رسيدن مذاکرات هسته اي است.
تدبیر24:صادق زيباکلام،تحليلگر مسائل مسائل سياسي در گفتگو باخبرگزاري آريا محمد جواد ظريف را موفق ترين وزير کابينه دولت روحاني دانست و گفت:البته بايد بگويم آقاي بيژن نامدار زنگنه و پس از آن فرجي دانا با فاصله کوتاهي از آقاي ظريف به ترتيب دومين و سومين وزير موفق آقاي روحاني بوده اند.
وي افزود:آقاي ظريف تاکنون موفق شده مذاکرات هسته اي را به گونه اي موفق آميز پيش ببرد و آقاي زنگنه هم با وجود کوهي از معضلات بنيادي در بخش انرژي که يادگار هشت سال مديريت ناموفق دولت قبل است، بخوبي عمل کرده از سوي ديگر آقاي فرجي دانا هم علي رغم فشارها اما براي بازگرداندن دانشجويان ستاره دار که بعد از حوادث 88از تحصيل محروم شده اند به دانشگاهها تلاش بسياري انجام داده است.البته آقاي جنتي را هم وزير موفقي مي دانم چراکه تا کنون تسليم تندروهاي اصولگرا نشده است.

صادق زيباکلام: در مجموع به کابينه روحاني نمره 16يا17مي دهم

اين استاد دانشگاه تهران تاکيد کرد که در مجموع به کابينه روحاني نمره 16يا17مي دهم چراکه عملکرد يک ساله دولت ايشان را خوب ارزيابي مي کنم.
وي در ادامه موفقيت روحاني را منوط به نتيجه رسيدن مذاکرات هسته اي دانست و گفت:اگر رييس جمهور بتواند کشور را از باتلاق هسته اي بيرون بکشند بطور حتم در سال آينده موفقيت ايشان خيلي بيشتر از سال اول خواهد بود چراکه بنده معتقدم مساله هسته اي و تحريم ها اقتصاد ما را فلج کرده اند .
زيباکلام تاکيد کرد:ازآنجايي که آقاي ظريف علي رغم مخالفت هاي داخلي با نهايت جديت مذاکرات هسته اي را پيش مي برد براي بنده دليل قانع کننده اي است که ايشان را موفق ترين وزير کابينه بدانم.
برچسب ها: زیباکلام تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: