واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

بیاینه آیت الله صافی درباره عراق

در پی حوادث غمباری که در عراق به دلیل حمله تروریست‌های داعش پدید آمده است، مراجع بزرگوار‌ با حساسیت تمام، ضمن رصد اوضاع واکنش‌هایی نشان داده و از مردم خواسته‌اند‌ با قدرت در کنار دولت عراق ایستاده و با تروریست‌ها مبارزه کنند.
تدبیر24:در پی حوادث غمباری که در عراق به دلیل حمله تروریست‌های داعش پدید آمده است، مراجع بزرگوار‌ با حساسیت تمام، ضمن رصد اوضاع واکنش‌هایی نشان داده و از مردم خواسته‌اند‌ با قدرت در کنار دولت عراق ایستاده و با تروریست‌ها مبارزه کنند.

به گزارش «تابناک»، روز گذشته (سه‌شنبه) آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر عراق‌ با صدور بیانیه‌ای، خواستار افزایش تلاش‌ها برای مبارزه با تروریست‌های داعش و نجات مردم این کشور از شر آن‌ها شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «مرجعیت عالی دینی عراق با نگرانی تحولات امنیتی اخیر در استان «نینوا» و مناطق اطراف را دنبال می‌کند‌».

این بیانیه می‌افزود: «واجب است‌ دولت عراق و دیگر سران سیاسی با وحدت کلمه و تشدید تلاش‌ها در مقابل تروریست‌ها، شهروندان عراقی را در برابر شر آن‌ها حمایت کند».

همچنین امروز یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی به مناسبت حوادث اسفبار عراق گفت: مردم و دولت عراق هم اكنون بايد تحت زعامت مرجعيت بزرگ عراق، يكدل و متحد و هماهنگ بوده و اين فتنه را با تدبير و اتحاد نيروهاي مقاوم خاموش کنند.

‌پیام آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی خطاب به مردم عراق بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
بِنَصْرِ اللَّهِ يَنصُرُ مَن يَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ

ملت شريف و مقاوم عراق
السلام عليكم و رحمة‌الله و بركاته

اوضاع اسفبار كشور شما، دل‌هاي همه‌ مسلمانان و دوستداران عراق عزيز را متألم و متأثر نموده است.آنچه در اين وضعيت بسيار حساس به نظر مي‌رسد؛ اين است كه مردم و دولت عراق هم اكنون بايد تحت زعامت مرجعيت بزرگ عراق، يكدل و متحد و هماهنگ بوده و اين فتنه را با تدبير و اتحاد نيروهاي مقاوم خاموش نمايند.

بدانيد كه پيروزي انشاء‌الله تعالي از آن شماست و دشمن منكوب و مخذول خواهد شد به حول و قوه‌‌ الهي.
منبع: تابناک
برچسب ها: داعش عراق تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: