واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

مجازات استفاده از لفظ «داعش»

گروه تروریستی داعش اعلام کرده است، هرکسی از لفظ داعش استفاده کند، ۸۰ ضربه شلاق خواهد خورد.
تدبیر24:شاهدان عینی می‌گویند، داعش اعلام کرده است، هر شخصی لفظ «داعش» را به کار ببرد، با ۸۰ ضربه شلاق مجازات خواهد شد؛ پیکارجویان داعش، اصرار دارند از عبارت «دولت اسلامی عراق و شام» استفاده شود.

نیروهای داعش، در موصل، با حرکت در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر، از مردم و کارمندان خواسته‌‌اند به اداره ها برگرشته و مشغول کار شوند.آن‌ها سوار بر خودروهای خود، در حالیکه برخی از آن‌ها یونیفرم‌های ارتش عراق را بر تن کرده‌اند از مردم می‌خواهند به امور عادی زندگی خویش بپردازند.

«بسام محمد» یکی از این شهروندان موصل می گوید: « من از شهر فرار نکرده‌ام، اما از قوانینی که قرار است در روزهای آینده وضع کند، می‌ترسم، قوانینی که زندگی طبیعی ما را مختل خواهد کرد.»

عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و دیروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند. در حال حاضر درگیری ارتش و نیروهای امنیتی برای بازپس‌گیری شهر موصل جریان دارد. همچنین درگیری‌های سنگینی در استان کرکوک به وجود آمده است.
برچسب ها: داعش تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: