واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

ضرورت توجه دامپزشکی قزوین در کشتارگاه‌ها

مدیر اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی دامپزشکی قزوین گفت: باید مسئولان دامپزشکی قزوین نظارت بر استحصال و بسته‌ بندی در کشتارگاه‌های دام و طیور را به صورت ویژه داشته باشند.
تدبیر24: راول غلامپور اقدمی ظهر امروز در جلسه‌ اداری در اداره کل دامپزشکی قزوین اظهارکرد: در دو ماهه نخست سال 1393 در کشتارگاه‌های دام استان قزوین تعداد سه هزار و 756 رأس گاو، به وزن سالم 925 هزار و 78 کیلوگرم و 10 هزار و 45 رأس گوسفند به وزن سالم 194 هزار و 754 کیلوگرم و تعداد دو هزار و 70 رأس بز، به وزن سالم 34 هزار و 673 کیلوگرم مورد بازدید و نظارت بهداشتی و شرعی ناظران بهداشتی و ناظران شرعی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به موارد گفته شده افزود: در این میان از توزیع مقدار 10 هزار و 259 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف جلوگیری به عمل آمد.
 
مدیر اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی دامپزشکی قزوین تصریح کرد: در کشتارگاه‌های طیور استان قزوین، تعداد یک میلیون 838 هزار و 200 قطعه طیور به وزن سالم سه هزار و 593 تن، مورد بازدید قرار گرفت.
 
این مسئول اضافه کرد: مقدار 44 هزار 494 کیلوگرم گوشت ناسالم از چرخه مصرف حذف شد، که نقش بسزایی در تأمین سلامت و امنیت غذای جامعه ایفا می‌کند.
 
غلامپور اقدمی یاد آور شد: در استان قزوین دو کشتارگاه دام و شش کشتارگاه طیور موجود است که در تمام کشتارگاه‌های دام و طیور استان از ابتدای شروع تا پایان زمان کشتار، بازرسان بهداشتی دامپزشکی و ناظران ذبح شرعی حضور فعال دارند
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: