واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

همه موفقیت‌های دولت روحانی

در همین مدت کم نظم مالی کشور را بازگردانده و آرامشی در همه سازمان‌های دولتی به وجود آورده و قطار تمشیت روزانه کشور را روی ریل اصلی خود قرار داده و در برابر هرگونه تندروی حزم و احتیاط عقلانی را از دست نداده است.

تدبیر24:دولت آقای دکتر روحانی ویرانه‌یی تحویل ‌گرفت و بسیاری از کارشناسان فکر می‌کردند که موفقیت در مدت کم بسیار بعید است اما تیم‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دولت آقای دکتر روحانی چنان قوی و هماهنگ و مدبرانه عمل کردند که در مدت همین یک سال توانست:

۱- تورم بحران‌آفرین و خطرناک را مهار کند.

۲- از وحشت مردم بکاهد و به آنان امید بهبودی بدهد و امید به زندگی را بیشتر کند.

۳- در مذاکرات با غرب، با اینکه بسیار پیچیده و در لابه‌لای کلاف‌های سردرگم گذشته بوده است با حفظ عزت اسلامی و عزت ملی و در چارچوب حفظ منافع ملی اعتماد جهانی را به ایران جلب و ملت ایران را به آینده امیدوار کرده است و مسلما در آینده حاصل این مذاکرات به عنوان مهم‌ترین پیروزی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران تلقی خواهد شد.

۴- در همین مدت کم نظم مالی کشور را بازگردانده و آرامشی در همه سازمان‌های دولتی به وجود آورده و قطار تمشیت روزانه کشور را روی ریل اصلی خود قرار داده و در برابر هرگونه تندروی حزم و احتیاط عقلانی را از دست نداده است.

۵- تنش‌های داخلی را کاهش داده و همه مخالفین را با اینکه سخت قافیه را باخته‌اند دعوت به آرامش و بردباری کرده است.

۶- در مدت همین یک سال مانع افزایش بی‌مهار قیمت دلار شده و باعث ایجاد ثبات در بازار تجارت شده و چرخ‌های از کار افتاده صنعت را با روش مطمئن علمی به کار انداخته و با استفاده از وزرای ورزیده و کارآمد و شایسته اقتصاد کشور را با دستانی پرتوان مدیریت کرده است.

۷- دولت در عرصه فرهنگ در همین یک سال عمر خود موفقیت‌های زیادی به دست آورده و تقریبا همه بخش‌های فرهنگی کشور را که در دولت نهم و دهم سخت آسیب‌دیده بودند مجددا زنده کرده و به حرکت سازنده درآورده است و از اشاعه اندیشه‌های مرتجعانه و بازدارنده خلاقیت که به صورت عمدی ترویج می‌شده جلوگیری کرده است.

۸- دولت آقای دکتر روحانی در عرصه اجتماعی نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و سیاست ایجاد تضاد طبقاتی را تبدیل به مودت و همکاری ملی کرده و دشمنی‌ها را کاهش داده و هر جا تخریبی صورت گرفته اقدام به ترمیم آن کرده است.

۹- یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های دولت آقای دکتر روحانی جلوگیری از غارت و دزدی و سوءاستفاده‌ بوده است.

در مدت این یک‌سال حساب و کتابی به وجود آمده و افراد را به احتیاط بیشتر واداشته که یقین کند اگر خطایی کند فوراً تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۱۰- یکی دیگر از موفقیت‌های آقای دکتر روحانی تلاش مشهود ایشان برای عمل به وعده‌هایی بوده که در جریان انتخابات به مردم داده بوده است.

۱۱- در مدت یک سال آقای دکتر روحانی اعتبار جمهوری اسلامی ایران را در بین ملل جهان بالا برده و نشان داده که ملت ایران با انتخابات شکوهمند اخیر خود توان مواجهه با مشکلات عدیده از جمله مشکلات زاییده از حصر اقتصادی و تحریم را دارد.

۱۲- تبدیل ادبیات بی‌پروا به ادبیات سپاسی و مسوولانه.


اعتماد

برچسب ها: روحانی تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: