واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۶۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

نظر مشاور روحانی درباره ۲۴ خرداد

مشاور رییس جمهور ۲۴ خرداد را محصول تدبیر و امید دانست، تدبیری که توانست اصلاح طلبان را زیر یک چتر سیاسی و رقابت گردهم بیاورد و نتیجه درخشانی رقم زد.
تدبیر24:یدالله طاهرنژاد که در همایش تدبیر و امید در جهرم سخن می‌گفت، با گرامیداشت سالگرد حماسه سیاسی سال۹۲ و پیروزی حسن روحانی گفت: دولت نهم و دهم ۸۰۰ میلیارد درآمد داشت، اما معلوم نیست این درآمد کجاها هزینه شده که نه‌تنها اندوخته‌ای برای آیندگان نگذاشت، بلکه بدهی ۲۲۰ میلیاردی هم برای دولت یازدهم به میراث گذاشته است.

وی افزود: از زمانی که دارسی در سال۱۲۸۵ وارد ایران شد و در سال۱۲۹۹ به نفت رسید تا سال ۱۳۸۹ شرکت نفت ایران یک مورد فروش نفت و گاز خام بدون ضابطه و خارج از مجراهای بین المللی و قراردادها نبوده است، اما پس از ۵ سال یک فردی که کل دارایی‌های او کمتر از ۲ هزار میلیارد است، ۹ هزار میلیارد بدهی به بار می‌آرود، مشکلی که حاصل سوء مدیریت است.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اضافه کرد: با همه فساد مالی بابک زنجانی و گروه آریا هنوز به پرونده خیلی ها رسیدگی نشده است و امیدواریم مدیران دولت گوشه ای از این فجایع بیان کنند تا برای اذهان عمومی بزرگترین فسادهای مالی تاریخ روشن شود.

عضو گروه مشاوران رئیس جمهور با بیان این‌که در گذشته با پیش‌گرفتن ادبیاتی سخیف و غیر سیاسی همه دنیا را مقابل ایران قرار دادند، گفت: سال گذشته رئیس جمهوری انتخاب شد که سیطره علمی و فرهنگی به مسائل داخلی و خارجی دارد.

این فعال سیاسی با اشاره به آثار تورمی تحریم‌ها در کشور، گفت: امید است تا نیمه دوم امسال کشور از رکود اقتصادی عبور کند و در همین راستا دولت طی ده ماهه گذشته تورم ۴۵ درصدی را به ۱۶ درصد کاهش داده و میزان صادرات نفت از ۷۰۰ هزار بشکه به هزار و ۳۰۰ میلیون بشکه رسیده است.

وی افزود: دولت یازدهم در حوزه فرهنگ یک خیال راحت برای جامعه فرهنگی ایجاد کرد و در سایر حوزه‌ها نیز همین روند وجود دارد.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: عزت در وحدت است و به برکت همین وحدت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در دفاع مقدس در برابر دشمنان پیروز شدیم و باید در آینده نیز وحدت عزت آفرین باید باشد و از سرنوشت عراق و سوریه عبرت گرفت.

دبیر حزب کارگزاران استان فارس نیز طی سخنانی با اشاره به سابقه تاریخی انقلابی جهرم بیان کرد: چهره‌های بزرگی از این شهر در کشور پیشرو بوده‌اند که نمونه آن مرحوم مهندس سعدایی نماینده جهرم در مجلس ششم بود.

میر اعظم هاشمی افزود: خردادماه تک تک روزهایش حادثه و حماسه است به طوریکه که دوم خرداد حماسه حضور مردم با آن آرای بالا و انتخاب سیدمحمد خاتمی را رقم زد، سوم خرداد آزادسازی خرمشهر و ۱۴ و ۱۵ خرداد نماد انقلاب اسلامی و امام راحل است.

وی خاطرنشان کرد: تدبیر آیت الله هاشمی در انتخابات ۹۲ و آرامش کشور امیدوارانه حق ملت را احیا کرد و دکتر روحانی رئیس جمهور مردم شد.

برچسب ها: روحانی تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
0
0
اتفاقا حلسه بسیار خوبی بود و درابتدای جلسه معلمان از دولت تقاضای رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی داشتند درپایان نیز ...قصد برهم زدن جلسه داشتند که موفق نشدند
نظر شما: