واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

نظر پروین درباره بازی ایران ونیجریه

يشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به بازي خوب و منطقي مقابل نيجريه اگر خودباوري داشتيم اين تيم را شکست مي‌داديم.
تدبیر24:پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به بازي خوب و منطقي مقابل نيجريه اگر خودباوري داشتيم اين تيم را شکست مي‌داديم.

علي پروين درباره تساوي بدون گل تيم‌ملي ايران مقابل نيجريه اظهار داشت: با توجه به حساسيت‌هاي بازي‌هاي جام‌جهاني طبيعي بود که يک مقدار بچه‌هاي ما در 15 - 20 دقيقه اول بازي استرس داشته باشند به همين دليل در دقايق ابتدايي اگر هر کس توپي دستش مي‌آمد به فکر دفع آن بود که در اين موضوع هم بچه‌ها خوب بودند چون بايد يک طوري استرس را زير پايشان له مي‌کردند.

به نقل از فارس، وي افزود: يادم هست يک هفته قبل از شروع بازي‌ها گفتم که بچه‌ها بايد براي مهار حريفان خوب 150 دقيقه بدوند آن وقت همه خنديدند و گفتند فوتبال 90 دقيقه است چرا 150 دقيقه بايد بدوند اما حالا به حرف من رسيديد، ما در شرايطي قلدرهاي نيجريه را مهار کرديم که همه تقريبا 10 - 11 کيلومتر دويدند يعني معادل 150 دقيقه.

پروين تاکيد کرد: در کل بد نبوديم اما اگر خودباوري داشتيم نيجريه را شکست مي‌داديم. بازي اول هميشه شرايط خاص خودش را دارد و حتي بغل پا زدن هم بايد با تمرکز باشد در مجموع يک امتياز خوب بود اما ما مي‌توانستيم با توجه به اينکه فرصت‌هايمان از نيجريه بيشتر بود به گل هم برسيم.

پروين درباره بازي با آرژانتين نيز خاطرنشان کرد: بچه‌ها هيچ ترس و استرسي نداشته باشند و کار خودشان را دنبال کنند. ديروز نيجريه آنقدر عصبي شده بود که حتي نمي‌توانستند توپ را کنترل کنند به همين دليل آنها هم زير توپ زدن را در دستور کار خود قرار دادند که دفاع‌هاي ما نيز از جمله سيدجلال و پولادي و حتي صادقي و منتظري خوب با هم هماهنگ بود و توپ‌هاي اول را زدند البته در ميانه زمين هم آندو و جواد خوب جنگيدند مخصوصا مقابل آن بازيکن خوب چلسي که وسط زمين را نتوانست از بچه‌هاي ما بگيرد.

وي در پايان يادآور شد: دست بچه‌ها درد نکند و واقعا عکس يوزپلنگي که روي پيراهن آنها زدند در شأن‌شان بود اما ان‌شاءالله با کمي خودباوري و تمرکز بالاتر مقابل آرژانتين که بازيکنان تکنيکي دارد مي‌ايستند. هم بايد با برنامه باشند و آنها هم به قول علي کريمي دو دست، دو پا و يک مغز دارند و نه چيزي بيشتر و نه کمتر، البته نبايد انتظارات را بالا ببريم ولي اگر کار ما به بازي آخر و بوسني بکشد به نظرم ما مي‌توانيم از بوسني امتياز بگيريم البته اين تيم مقابل آرژانتين نشان داد که بسيار خوب و با برنامه بازي مي‌کند مانند آلمان که پرتغال و رونالدو را نابود کرد.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: پروین تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: