واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۶۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کریمی قدوسی:

افشای کمک میلیاردی دولت به رسانه های حامی اش

کریمی قدوسی هر چند هیچ توضیحی درباره محتوا و جزئیات این اسناد ارائه نکرد، اما گفت که «قطعا این اسناد را در موعد مقتضی و مقرر منتشر خواهد کرد». وی همچنین توضیح نداد که چه موقع ...
تدبیر24: جواد کریمی قدوسی با تاکید بر داشتن اسنادی مبنی بر کمک چند صد میلیاردی دولت به رسانه های حامی اش و همچنین ادعایش درباره پایان نامه رئیس جمهور در دانشگاه گلاسکو گفت که این اسناد را منتشر خواهد کرد. وی تاکید کرد که سخنان روز یکشنبه اش در مجلس بر پایه واقعیت بوده است.
 
به گزارش پیام نو، روز یکشنبه جواد کریمی قدوسی در نطق پیش از دستور خود سخنانی را مطرح کرد که تاکنون بی سابقه بوده است، از جمله اینکه مدعی شد رئیس جمهوری در پایان نامه دکتری خود در دانشگاه گلاسکو اسکاتلند اطلاعاتی درباره فقه شیعه را به انگلیسی ها داده است. وی همچنین مدعی شد که رسانه های دولتی و حامی دولت صدها میلیارد تومان بودجه دریافت کرده اند.
 
این سخنان بلافاصله مورد اعتراض برخی از نمایندگان و چهره های دولتی قرار گرفت. از جمله روز سه شنبه مجید انصاری، معاون پارلمانی حسن روحانی گفت که «مایه تأسف است که هنوز انگشت‌شمار افرادی هستند که از تریبون‌های مختلف، رئیس‌جمهور منتخب مردم را با الفاظ بی‌ادبانه و غیرمنصفانه مخاطب قرار می‌دهند».
 
جواد کریمی قدوسی تاکنون توضیحی درباره نطق روز یکشنبه خود ارائه نکرده است. با این حال وی در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در پاسخ خبرنگار پیام نو مبنی بر اینکه دلایلش برای نطق روز یکشنبه و اتهاماتی که به دولت، رئیس جمهور و رسانه‌ ها وارد کرده، چه بوده است، گفت: من بدون سند حرف نزدم و شما مطمئن باشید که سند دارم.
 
کریمی قدوسی هر چند هیچ توضیحی درباره محتوا و جزئیات این اسناد ارائه نکرد، اما گفت که «قطعا این اسناد را در موعد مقتضی و مقرر منتشر خواهد کرد». وی همچنین توضیح نداد که چه موقع قصد دارد چنین کاری انجام دهد.
 
این نماینده نزدیک به جبهه پایداری در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگار پیام نو درباره سخنان روز یکشنبه خود تنها به این گفته بسنده کرد که «شما خیلی نگران نباشید، اگر منتظر باشید و کمی صبر کنید حتما جوابتان را در اسنادی که منتشر می کنم، خواهم داد». کریمی قدوسی با بیان این سخنان تاکید کرد که حرف بیشتری برای گفتن ندارد و نمی خواهد در این زمینه بیش از این اظهار نظر کند.
 
این در حالی است که حمید رسایی، دیگر نماینده تندروی مجلس نیز روز سه شنبه از رییس جمهور خواست تا جلوی آنچه که « سوء استفاده رسانه‌های دولتی از منابع بیت‌المال برای اهداف سیاسی» خوانده است را بگیرد. حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در تذکر کتبی خود در جلسه علنی مجلس خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و روزنامه ایران را رسانه‌های دولتی‌ای دانست که رییس‌جمهور باید از «سوء‌استفاده» آنها «از منابع بیت المال برای اهداف جناحی و سیاسی» جلوگیری کند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
1
3
تدبیرجان جان هرکسی دوست داری اخبار فرمایشات این آقا رو پخش نکن ... اخلاق حرف میزنه.اگر هم میخوای افاضات ایشون رو انعکاس بدی خواهشاً عکسی رو که این آقا برای دست دادن و روبوسی ...د رو هم کنارش چاپ کن . ضمناً مدتی این آقا رو خیلی داری بزرگ میکنی این آقا در ا... ها نیست.
نظر شما: