واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

شوک بزرگ نقل و انتقالات در استقلال

روز گذشته شایعه‌ای به گوش می‌رسد مبنی ببر اینکه سیدمهدی رحمتی در صورتی که با استقلال به توافق نرسد به‌همراه برخی بازیکنان اسم و رسم‌دار لیگ برتری به یک باشگاه دیگر می‌پیوندند. این‌بار دیگر کسی از پدیده مشهد صحبت نمی‌کند. صحبت از یک باشگاه تهرانی است. باشگاهی که ظاهرا امسال بودجه خوبی دارد و قصد دارد با جمع کردن برخی بازیکنان صاحب نام، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند.
تدبیر24:سایت بانک ورزش نوشت: از روز گذشته شایعه‌ای به گوش می‌رسد مبنی ببر اینکه سیدمهدی رحمتی در صورتی که با استقلال به توافق نرسد به‌همراه برخی بازیکنان اسم و رسم‌دار لیگ برتری به یک باشگاه دیگر می‌پیوندند. این‌بار دیگر کسی از پدیده مشهد صحبت نمی‌کند. صحبت از یک باشگاه تهرانی است. باشگاهی که ظاهرا امسال بودجه خوبی دارد و قصد دارد با جمع کردن برخی بازیکنان صاحب نام، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند.

به گزارش خبرنگار بانک ورزش، بسیاری از این بازیکنان منتظر تصمیم‌گیری سیدمهدی رحمتی هستند. اگر سید اوکی بدهد، برخی بازیکنان فصل گذشته تراکتورسازی و استقلال نیز او را همراهی خواهند کرد. رحمتی دقایقی پیش در گفتگویی اعلام کرده تا همین امروز ظهر تکلیفش را با استقلال روشن می‌کند. با این حساب از چند ساعت دیگر راحت‌تر می‌توان در خصوص این موضوع صحبت کرد. همه چیز بستگی به توافق استقلال و رحمتی دارد، که اگر حاصل نشود، باید منتظر شوک بزرگ و دسته‌جمعی نقل و انتقالات باشید.

برچسب ها: استقلال تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: