واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
کی روش:

افتخار می کنم اگر رئیس جمهور روحانی از هوادارانم باشد

تست پزشکی روی بازیکنان عصر روز چهارشنبه انجام شد و مشخص شد که هیچ اسیب دیدگی و مشکلی بعد از بازی ...
تدبیر24: کارلوس کی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تست پزشکی روی بازیکنان عصر روز چهارشنبه انجام شد و مشخص شد که هیچ اسیب دیدگی و مشکلی بعد از بازی سنگین مقابل نیجریه وجود ندارد و این نشان می دهد که دو اردوی قبلی ما مفید بوده است.
 
وی گفت: منتظر بودم که آخرین ازمایشات و بررسی های پزشکی روی بازیکنان انجام شود و بعد از جلسه امروز می توانم با خرسندی اعلام کنم که مشکلی بعد از بازی دشوار نیجریه نداریم .خیلی خوشحالم که تمام پزشکان و فیزیوتراپ ها اعلام کردند شرایط ما ایده ال و خوب است.این اثبات می کند که کار ما در دو اردوی گذشته برای تیم مفید بوده است.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دراین مصاحبه دیرهنگام به وقت محلی(19به وقت سائوئولو و 2:30به وقت تهران)بااشاره به اینکه درسه سال حضورش درایران شرایط فوتبال و رسانه ای این کشوررا به خوبی شناخته است، یادآور شد: می دانستم که دیر یازود یکسری شایعات مطرح می شود به همه هواداران و مردم تاکید می کنم که این صحبت ها تاثیری در کار تیم ملی نخواهد داشت.
 
کی روش در باره مصاحبه منتشره از او در خصوص قطع مذاکراتش با ایران و رفتن از این کشور گفت: این مصاحبه ای بودکه خیلی وقت پیش انجام شده است وهمان صحبت هایی است که قبلا زده ام.چیز جدیدی نیست.
 
وی اظهار داشت: خیلی وقت پیش این مسئله را مطرح کرده بودم .خواسته قلبی من کار در ایران بود ولی وقتی فدراسیون و وزارت ورزش موافق این مسئله نیستند کاری از دست من بر نمی آید.
 
کی روش در باره تاکید رییس جمهوری ایران بر ماندن ایشان در ایران گفت:افتخاری برای من است که بدانم بالاترین مقام اجرایی ایران یکی ازهواداران من است و باعث افتخار است که هیچوقت فراموش نمی کنم.
 
وی در عین حال بار دیگر تکرار کرد که در اتریش هم این موارد را تکرار کرده بوده والبته الان دیگرزمان مناسبی برای این صحبت ها نیست و باید به آرژانتین فکر کرد.باید تمرکز لازم را برای بازی داشته باشیم و ان هم بازی با آرژانتین.
 
کی روش فضای اردو را ساکت و ارام توصیف کرد و گفت: باید این وضعیت را حفظ کنیم و با ارامش به مصاف ارژانتین برویم.بازی مقابل آرژانتین بزرگترین بازی تاریخ ایران خواهد بود . وقتی شما چنین بازی را پیش رو دارید حاضر نیستید آن را با چیزی عوض کنید.
 
وی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی بازیکنان ، دستیاران و کادر تیم ملی با تمرکز و تعهد کامل به جلو حرکت می کنند وسعی می کنیم تا روحیه بالای تیمی را حفظ کرده و به مصاف آرژانتین برویم.به شما قول می دهم که بازیکنان در بازی مقابل آرژانتین هم با یاد هواداران و مردم ایران با روحیه بالا به میدان می روند.
 
وی درباره علت انتشار مصاحبه اش مبنی بر رفتن از ایران در این زمان و قبل از بازی آرژانتین گفت:در اردوی اتریش و 5 روز پیش هم من همین مطلب را مطرح کردم و همه می دانند که باعث و بانی این صحبت ها کیست و به خاطرچه کسانی است ولی بدانیدکه این صحبت ها حتی یک صدم درصدهم روی کارایی من و بازیکنان تاثیر نخواهد داشت و حتی عکس آن هم عمل می کند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: سعی می کنیم همان نقشه نیجریه را برای ارژانتین هم اجرا کنیم ولی آن بچه کوچولو یعنی مسی و دیگران را کنترل کردن خیلی سخت است.
 
کی روش ادامه داد: خوشبختی در خانه ما آمده است و ما نباید این فرصت شیرین را از دست بدهیم و این یک فرصت شیرینی است که شاید یک بار برای بازیکنان من روی دهد.
 
وی در پایان اظهار داشت: هرچقدر به ما پول بدهند که بازی با آرژانتین را عوض کنیم به هیچ وجه عوض نمی کنیم و بعضی از این بازیکنان در چند سال اینده به نوه هایشان می گویند که با مسی بازی کرده ایم و بیایید با هم از این بازی با آرژانتین لذت ببریم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: