واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
جام جهانی 2014؛

می خواهیم رقیب ارزشمندی برای آرژانتین باشیم

بلوهوریزونته - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: می خواهیم با ارایه فوتبالی مناسب، رقیب ارزشمندی برای تیم ملی آرژانتین باشیم.
تدبیر24: تیم ملی فوتبال آرژانتین ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه ˈمینیروˈ شهر ˈبلوهوریزونتهˈ مقابل تیم ملی ایران قرار می گیرد.
 
«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، امشب (جمعه) به وقت تهران در نشست خبری پیش از بازی تیم کشورمان مقابل آرژانتین اظهار داشت: در ابتدا در نظر داریم ماموریت خود را در این دیدار و در نهایت جام جهانی به بهترین حالت انجام دهیم.
 
وی افزود: مساله ای که با آن مواجه هستیم این است که به حضوری موفق در جام بیستم فکر کنیم و در این راه نباید از نام حریفان هراس داشته باشیم.
 
کی روش گفت: بازیکنان تیم ایران در رقابت های جام جهانی فوتبال تاکنون با حریف ارزشمندی چون آرژانتین بازی نکرده اند و این دیدار را با دنیا عوض نمی کنند.
 
ملی پوشان فوتبال ایران بلافاصله پس از دیدار مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو باز می گردند و تمرینات خود را برای مصاف با بوسنی و هرزگوین دنبال می کنند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با نیجریه تمام شد و حالا با دو تیم مطرح دیگر چون آرژانتین و بوسنی و هرزگوین روبرو خواهیم شد. ما سفر بسیار سختی داشتیم و همه چیز را به جان
 
خریدیم تا برابر آرژانتین بازی کنیم.
 
وی تاکید کرد، ایران دارای بازیکنان مصممی است که تمرکز خود را معطوف به کسب امتیاز از دو دیدار آینده خود کرده اند.
 
وی در پاسخ به این سوال که برتری کاستاریکا مقابل ایتالیا به تیم ایران انگیزه می دهد که مقابل تیم های بزرگ برنده شود، عنوان کرد: بله، ما از این نتایج انگیزه پیدا کرده ایم که خیلی چیزها را در فوتبال ثابت کنیم. در فوتبال هیچگاه نمی توان تیم برنده را از قبل مشخص کرد و همین مساله از زیبایی های بی پایان فوتبال است.
 
وی ادامه داد: فوتبال قانونی دارد که در آن همیشه بهترین تیم ها برنده نمی شوند و بدترین تیم ها هم همواره نمی بازند. در محلی هستیم که فرصت داریم نشان دهیم چگونه برابر یکی از برترین ها عمل کنیم.
 
کی روش در ادامه تاکید کرد، تیم ایران در این دیدار از کمترین فرصت ها برای گلزنی استفاده خواهد کرد.
 
وی در مورد عملکرد ناامید کننده آرژانتین در نیمه نخست دیدار با بوسنی و هرزگوین گفت: آرژانتین بازی خوبی را انجام خواهد داد و در مقابل ما محتاط خواهیم بود و توجه زیادی برای مهار حریف به خرج می دهیم. آرژانتین تیمی پر از بازیکنان نابغه است و نمی توان به خاطر یک نیمه بازی نامطلوب آنان را فراموش کرد.
 
کی روش در باره تشکر رییس جمهور ایران از وی برای دیدار با نیجریه گفت: این برایم افتخاری بزرگی است که رییس جمهور ایران قدردان تلاش های تیم است و از ما می خواهد که برابر آرژانتین هم قوی باشیم.
 
وی ادامه داد: صحبت های این مقام عالی باعث افزایش تعهد و مسوولیت ما شده است.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه مهم نیست در دیدار با آرژانتین چه نتیجه ای رقم بخورد، گفت: امیدوارم با اطمینان خاطر وارد زمین شده و با روحیه خارج شویم و به نتیجه فکر نکنیم.
 
وی در مورد حذف تیم های انگلیس و اسپانیا از این رقابت ها گفت: این نتایج از زیبایی های جام جهانی است. حذف انگلیس و اسپانیا این معنا را نمی دهد که آنان کیفیت کاری پایین داشته اند.
 
همه تیم ها تلاش می کنند که بهترین باشند و در این راه شگفتی ها رقم می خورد.
 
کی روش افزود: خیلی تیم ها به دنبال قهرمانی هستند و در عین حال تیم های دیگری چون ایران و ژاپن تلاش می کنند به حضور خود در مسابقات ادامه دهند. در فوتبال، برخی مواقع نتایج دور از انتظار است.
 
وی گفت: تیم ایران به جام جهانی آمده است تا نمایش خوبی داشته باشد و ما در مقابل آرژانتین هم این نمایش مناسب را ادامه می دهیم. به بهترین شکل تمرین کرده ایم و برای مبارزه ای 90 دقیقه ای آماده هستیم.
 
کی روش در باره جلسه کوتاهی که امروز در زمین تمرین با بازیکنان تیم ملی داشت، گفت: من فکر می کنم که فوتبال بازی خیلی ساده ای است و از بازیکنان خواستم تا به خودشان سخت نگیرند و به زیبایی های جام جهانی فکر کنند. شنبه شب در این ورزشگاه زیبا بازی خواهیم کرد و از بازیکنان خواستم تا فقط به داخل زمین و اتفاقات زیبای آن فکر کنند.
 
وی در عین حال تاکید کرد: باید متمرکز بر اتفاقات داخل زمین باشیم و به این فکر نکنیم که آرژانتین هواداران زیادی دارد چرا که مردم برزیل هم حامی ایران هستند.
 
کی روش افزود: چارچوب بازی همان چارچوب فکری است و نفرات باید تمرکز کنند و از بازی با آرژانتین لذت ببرند. ایرانی ها می دانند که از نظر سیاسی و اقتصادی در شرایطی قرار دارند که به آنها فرصت های برابری با کشورهای مطرح را نمی دهد، به همین دلیل ما دیدارهای تدارکاتی را با کشورهای کم هزینه برگزار کردیم و حالا نمی خواهیم فرصت دیدار با آرژانتین را از دست بدهیم.
 
وی در مورد «لیونل مسی» گفت: مهار او کار سختی است، هرچند شرایط او در تیم ملی با بارسلونا متفاوت است ولی مهاجمان «آلبی سلسته» به خوبی یکدیگر را می شناسند.
 
کی روش با اشاره به اینکه از حضور در جام جهانی خوشحال است، گفت: برایم تعجب آور نیست که تیم های قاره آمریکا در حال شکست اروپایی ها هستند.
 
وی افزود: جام جهانی جشن بزرگی است که حمایت تمامی جهان را دارد و در واقع فوتبال راهی برای صلح در تمام جهان است.
 
این مربی گفت: وقتی سه سال پیش به من همکاری با ایران پیشنهاد شد به خودم گفتم که نباید این فرصت را برای حضور در جام جهانی از دست بدهم و اطمینان داشتم که این جام یک جام جهانی بیاد ماندنی خواهد بود.
 
وی در مورد اینکه گفته است بعد از جام جهانی ایران را ترک می کند و آیا علاقه دارد در برزیل کار کند، گفت: آنچه که بعد از جام جهانی اتفاق می افتد، در این لحظه مهم نیست و نمی خواهم در باره آن صحبت کنم. هر چیزی یک آغاز و پایان دارد. هنوز فرصت زیادی داریم و 12 روز باقی مانده است و هم اکنون از همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی شاد هستم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چگونه مسی را مهار خواهید کرد، گفت: مسی نشان داده که فوتبال ساده است. ما فقط برابر مسی بازی نمی کنیم و با نظم خود به مصاف آرژانتین می رویم.
 
باید فضاها را کنترل کنیم و اگر مسی در یک موقعیت خاص صاحب توپ شد، فوری واکنش نشان دهیم.
 
وی در باره تمرین نکردن در زمین اصلی گفت: مساله مهم این است که زمین شرایط خوبی داشته باشد تا تاکتیک ها را به خوبی پیاده کنیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: