واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کفاشیان:

کی‌روش می‌ماند

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تنها مانع تمدید قرارداد کی‌روش را دستمزد وی اعلام کرد و از وزارت ورزش و دولت خواست تا بودجه لازم برای نگه داشتن این مربی را تأمین کنند.
تدبیر24:  علی کفاشیان با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل عنوان کرد: با توجه به نتایج خوبی که تیم ملی در برزیل کسب کرده و نتایج خوبی که آقای کارلوس کی‌روش رقم زده است مردم عکس‌العمل‌هایی در مورد سرمربی تیم ملی نشان داده‌اند.
وی ادامه داد: خواست مردم اکنون این است که ما قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم و باید بگویم خواست ما هم از اول همین بوده و دوست داریم کارمان را با این مربی ادامه دهیم. از اول کی‌روش گزینه نخست ما بوده و به نظرمان بهترین کسی است که می‌تواند تیم ملی را هدایت کند.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با بیان اینکه کی‌روش هم علاقه زیادی دارد تا کارش را در تیم ملی ادامه دهد، گفت: کی‌روش هم می‌گوید که فقط تا سه چهار سال دیگر می‌خواهد مربیگری کند و ایران را هم دوست دارد و علاقه‌مند است تا در تیم ملی بماند.
کفاشیان که با رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد بار دیگر تأکید کرد تنها مشکل کی‌روش برای ماندن در تیم ملی دستمزدش است و افزود: حقوق کی‌روش و دستمزد دستیارانش در کنار برنامه‌هایی که ایشان برای تیم ملی می‌خواهد هزینه‌های سنگینی را برای فدراسیون رقم می‌زند و شاید پرداخت چنین هزینه‌هایی از عهده ما بر نیاید و مشکلاتی را برای فدراسیون ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: از وزارت ورزش و جوانان و همچنین دولت محترم درخواست کردیم که بودجه لازم برای ماندن کی‌روش را تأمین کنند و اگر این کار صورت بگیرد ما می‌توانیم این مربی را نگه داریم.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: فقط بودجه دستمزد کی‌روش را می‌خواهیم و باقی برنامه‌ها از جمله تدارکات را خودمان می‌توانیم تأمین و برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم. این هزینه‌ها را از بودجه و درآمدهای فدراسیون پرداخت می‌کنیم و اگر بودجه لازم برای تمدید قرارداد کی‌روش از سوی دولت تأمین شود، مذاکرات‌مان را با این مربی ادامه می‌دهیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: