واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۶۹۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

شهره‌لرستانی کارگردان شد

شهره لرستانی به زودی با کارگردانی فیلمی که محمدرضا شریفی نیا تهیه آن را برعهده دارد به سینماها می آید. لرستانی با اعلام این خبر گفته است که منتظر است تا پروانه ساخت فیلم صادر شود.
تدبیر24:مدتی پیش صبا از درخواست محمدرضا شریفی‌نیا برای کارگردانی یک فیلم سینمایی خبر داد. شریفی‌نیا که گویا فیلمنامه جدیدش را به عنوان یک کارگردان اولی به شورای پروانه ساخت ارائه داده بود باید تا چهارشنبه این هفته منتظر بماند و ببیند آیا در بین 15 درصد مجوزهای فیلم اولی فیلم او هم مجوز ساخت خواهد گرفت یا نه.
اما صبا در گفتگوی دیروزش با محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای متوجه شد که شریفی‌نیا به عنوان تهیه‌کننده درخواست این پروانه ساخت و کارگردانش کسی نیست جز شهره لرستانی. اما برای این‌که از جزئیات بیشتری باخبر شویم با شهره لرستانی تماس گرفتیم تا در خصوص اولین تجربه کارگردانی‌اش جزئیات بیشتری را در اختیار ما بگذارد.
 
به گزارش صبا لرستانی هم با تأیید این خبر به صبا اعلام کرد که اگر شورای پروانه ساخت مجوز بدهد با تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا برای اولین بار پشت دوربین قرار خواهد گرفت. اما شهره لرستانی اطلاع رسانی در خصوص جزئیات این فیلم را منوط به دریافت پروانه ساخت دانست و گفت: «تا زمانی که پروانه ساخت این فیلم صادر نشود نمی‌توانم خبری را به اطلاع برسانم.» گفتنی است لرستانی کارش را با بازیگری و کارگردانی در تئاتر آغاز کرد و الان بعد از سه دهه به دنبال پشت دوربین رفتن است.

منبع: روزنامه صبا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
0
موفق باشند
نظر شما: