واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

جانشین رحمتی از کجا می آید؟

نظری جویباری در خصوص گزینه های باشگاه استقلال برای دروازه بانی فصل آینده این تیم گفت: ما با سه دروازه بان خوب خارجی که هر سه در جام جهانی حضور دارند مذاکرات خوبی کرده‌ایم و هر کدام را که قلعه‌نویی قبول کند بلافاصله جذب استقلال خواهیم کرد.
تدبیر24:حضور علیرضا حقیقی در تیم فوتبال استقلال منتفی شد.

روز گذشته مدیر برنامه‌های علیرضا حقیقی مدعی شد اطرافیان باشگاه استقلال با وی برای حضور حقیقی در استقلال تماس گرفته اند و این بازیکن از چند تیم دیگر اروپایی هم پیشنهاد دارد از همین رو علی نظری جویباری در گفت و گو با فارس گفت:ما با خود حقیقی حرف نزدیم و تنها با یکی از نزدیکان او صحبتی کوتاه داشتیم که او مدعی شد حقیقی با باشگاه روبین کازان روسیه قرارداد دارد. همین موضوع کافی بود تا حضور این دروازه ‌بان را در استقلال منتفی بدانیم.

وی در خصوص گزینه های باشگاه استقلال برای دروازه بانی فصل آینده این تیم گفت: ما با سه دروازه بان خوب خارجی که هر سه در جام جهانی حضور دارند مذاکرات خوبی کرده‌ایم و هر کدام را که قلعه‌نویی قبول کند بلافاصله جذب استقلال خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا آسمیر آودوکیچ گزینه استقلال هست یا خیر گفت: او هم یکی از گزینه‌های استقلال برای دروازه بانی است اما قطعا گزینه‌های ما خارجی هستند.

برچسب ها: حقیقی تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: