واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

تأسیس مدارس بین‌المللی و دوزبانه

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد هوشمندسازی مدارس، تأسیس مدارس تخصصی ورزش، تأسیس مدارس بین المللی و دو زبانه را از برنامه های پیش بینی شده سازمان سما کشور عنوان کرد.
تدبیر24:  حجت الاسلام قلی زاده در بیستمین جلسه رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: توسعه فرهنگی زیربنای فعالیت‌های سازمان سما است و این سازمان توانایی دارد در این زمینه نقش شایسته خود را ایفا کند.

به گفته وی، تبدیل دانش به فناوری و ثروت و گسترش فناوری اطلاعات و توجه جدی به پژوهش محوری بعنوان اصول راهبردی سازمان سما است.

رئیس سازمان سما گسترش ورزش در مدارس، جذب نخبگان، افزایش رفاه کارکنان و دانشجویان و همچنین افزایش حقوق اعضای هیأت علمی را از سیاست‌های اصلی سازمان برشمرد و افزود: گسترش رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته مهارت محور و تقاضا محور، تبدیل سازمان سما به مرکز مهارت محوری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق توسعه آموزش‌های مهارتی آمایش محور و ارتقای کیفیت از جمله این فعالیت‌هاست.

وی هوشمندسازی مدارس، تأسیس مدارس تخصصی ورزش، تأسیس مدارس بین المللی و دو زبانه و بهره برداری حداکثری از نظام های اطلاعات و سیستم های مدیریت منابع در اداره کلیه فرآیند های مراکز سمای کشور را از دیگر برنامه های پیش بینی شده سازمان سما کشور عنوان کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: