واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

آندو در استقلال نمی ماند

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال حاضر نیست با مبلغ کمتری از آنچه سال گذشته گرفته، قراردادش را تمدید کند.
تدبیر24:سرژیک تیموریان برادر آندرانیک که کارهای مربوط به نقل و انتقالات بازیکن تیم ملی کشورمان را انجام می‌دهد درباره پیشنهاداتی که برادرش دارد،گفت: آندو از چند تیم داخلی که یکی از آنها سپاهان است، پیشنهاد دارد و از باشگاه‌های قطری نیز با او مذاکراتی شده است. 

وی با بیان اینکه آندو از پرسپولیس پیشنهادی نداشته در مورد اینکه بحث مالی مسئله اصلی این بازیکن است، تصریح کرد: در این رابطه خود آندو باید اظهار نظر کند. من تنها در خصوص تیم‌هایی که پیشنهاد دارد، به او مشاوره می‌دهم.

سرژیک تیموریان با اشاره به جلساتی که با علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال داشته، گفت: با نظری صحبت کردیم و قرار شد به همراه آندو در جلسه هفته جاری هیئت مدیره استقلال شرکت کنیم اما به دلیل فرا رسیدن ماه رمضان این جلسه لغو شد.

تیموریان ادامه داد: دوست داریم در جلسه هیئت مدیره بدانیم اعضای هیئت مدیره چه نگاهی به آندرانیک دارند و چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند. همه قرارداد سال گذشته برادرم را می‌دانند و او نمی‌تواند پایین تر از این مبلغ با استقلال قرارداد ببندد.

وی در مورد اینکه افشارزاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده که بیش از یک میلیارد تومان نمی‌توانند به بازیکنی بدهند، گفت: باشگاه استقلال یا پول دارد یا ندارد و از این دو حالت خارج نیست. اگر حاضر بودند که برای قرارداد آندو بودجه تامین کنند که مشکلی نیست ولی اگر این اتفاق نیفتد، آندو خداحافظی می‌کند.

 مبلغ قرارداد آندرانیک تیموریان طبق فهرستی که سال گذشته از سوی باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود 2 میلیارد و 350 میلیون تومان بود.

برچسب ها: آندو تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: