واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

با يک تصميم همه را شوکه مي‌کنم

تا چند هفته پيش صحبت از خداحافظي محرم نويدکيا کاپيتان سپاهان از دنياي فوتبال بود ولي اين خبر بارها توسط مسئولان باشگاه تکذيب شد.
تدبیر24:تا چند هفته پيش صحبت از خداحافظي محرم نويدکيا کاپيتان سپاهان از دنياي فوتبال بود ولي اين خبر بارها توسط مسئولان باشگاه تکذيب شد.

به گزارش فوتبال ايران،حالا مثل اينکه نويدکيا با يک تصميم خاص قرار است به فوتبال اصفهان شوک وارد کند.او که محبوبيت خاصي در اصفهان دارد چند روزي است که در تمرينات شرکت نمي کند و مي گويند که با مديران باشگاه به مشکل خورده و قهر کرده و به همين دليل هم در تمرينات شرکت نمي کند.شايعه شده که جرقه اين اختلافات از شروع فصل نقل و انتقالات زده شده، از همان زمان که اين تيم مهره اي مثل اميد ابراهيمي را از دست داد تا مديران باشگاه براي جانشيني اش سراغ جواد نکونام بروند.

نکته مهم اينجا است که هادي عقيلي در مصاحبه امروزش گفته که به باشگاه پيشنهاد داده تا نکونام را جذب کنند.اين در حالي است که نويدکيا از اتفاقات اخير ناراحت است.وقتي از نويدکيا دليل غيبتش در تمرينات را پرسيديم حاضر نشد در مورد جزئيات و شايعات اخير صحبت کند.او در گفت و گوي اختصاصي با فوتبال ايران تنها به اين چند جمله اکتفا کرد:«به خاطر برخي مشکلات در تمرين شرکت نمي کنم.مي خواستم خداحافظي کنم اما حالا به فکر گرفتن يک تصميم جديد هستم،تصميمي که همه را شوکه مي کند.»
برچسب ها: نویدکیا تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: