واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۷۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

تشکر عجیب وزیر کشور

وزیر کشور در نامه‌ای به رییس سازمان «صداوسیما» از تلاش‌های این سازمان در اجرای «مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها» قدردانی کرد.
تدبیر24:وزیر کشور در نامه‌ای به رییس سازمان «صداوسیما» از تلاش‌های این سازمان در اجرای «مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها» قدردانی کرد. به گزارش ایلنا، «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» در نامه خود به «سید‌ عزت‌الله ضرغامی» اجرای مطلوب مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را دستاورد بزرگی برای نظام دانسته که بدون کمک دستگاه‌هایی مانند سازمان صداوسیما میسر نمی‌شد. 

به نوشته شرق، تقدیر و تشکر از عملکرد ضرغامی در حالی از سوی وزیر کشور (که خود سال‌ها در سازمان صداوسیما در دوران تصدی‌گری علی لاریجانی فعالیت می‌کرد)، صورت می‌گیرد که دیگر همکاران او در دولت تدبیر و امید این روزها انتقاداتی را به عملکرد این سازمان در قبال برنامه‌های دولت مطرح کرده‌اند. دستیار ویژه رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی گفته بود: «متاسفانه صداوسیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می‌کند و به وظیفه ملی خود در قبال دولت توجهی ندارد.» علی یونسی همچنین عنوان کرده بود: «شخص رییس‌جمهور و ارکان دولت هم منتقد رفتارها و عملکرد صداوسیما در قبال دولت هستند.» دستیار ویژه رییس‌جمهوری با انتقاد از عملکرد صداوسیما در مورد برنامه‌های تبلیغی «انصراف از یارانه‌ها» گفته بود: «عملکرد صداوسیما در موضوع انصراف از یارانه‌ها کاملا جهت‌دار بود. اینها وقتی دلشان می‌خواهد فضا را چنان آماده می‌کنند که جامعه با تمام وجود پای کار می‌آید و وقتی هم که مایل به همراهی با موضوعی نیستند طوری عمل می‌کنند که باعث واکنش منفی مردم می‌شوند. یکی از مواردی که صداوسیما عملکرد مناسب ملی نداشت، موضوع انصراف از یارانه‌ها بود.»

نوبخت: رییس‌جمهوری در بحث سبد کالا  نسبت به عملکرد صداوسیما ناراحت شد
سخنگوی دولت هم در برنامه شناسنامه در مورد تعامل دولت و صداوسیما گفته بود: «همانطور که ممکن است ما گاهی از بعضی از وزارتخانه‌ها انتظارات بیشتری داشته باشیم از صداوسیما هم گاهی انتظارات بیشتری داریم.» محمدباقر نوبخت با انتقاد از عملکرد صداوسیما عنوان کرده بود: «در مورد بحث سبد کالا آقای روحانی ناراحت شد. ما هزارو500میلیاردتومان هزینه کردیم تا مردم راضی باشند اما مردم منتقد بودند و می‌گفتند کرامت مردم ایجاب نمی‌کند در صف بایستند و نباید با مردم به این شکل برخورد کرد.»

پور‌محمدی:  دولت از خیر اعتراض به صداوسیما گذشته است
اما تازه‌ترین انتقاد دولتی‌ها مربوط به وزیر دادگستری است که گفته بود: «دولت دیگر از خیر اعتراض به صداوسیما گذشته است.» مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه «گزارش‌های صداوسیما در مورد دولت عادی شده است»، عنوان کرده بود: «صداوسیما نسبت به عملکرد دولت گزارش زیاد پخش کرده و این موضوع عادی شده و دیگر حساسیت‌ها کمتر شده است و قرار است نسبت به این گزارش‌ها عکس‌العمل نشان ندهیم.»  مواضع متفاوت دولتی‌ها شاید تاییدی بر استفاده حسن روحانی از سلیقه‌های مختلف در کابینه باشد، اما باید دید این اختلاف‌سلیقه اختلاف عملکرد را هم به‌همراه خواهد داشت یا خیر. با توجه به اینکه رییس‌جمهوری همواره تاکید داشته که «همه باید برای حل معضلات و مشکلات مردم تلاش کنیم.»
برچسب ها: وزیر کشور تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
پس معلوم میشودمایلیددردرون کابینه همان دیکتاتوری حاکم شودکه دولت قبل رامتهم به آن میکردید.خب یک عده بله قربان گوراوارد میکردید!ضمنا چرامطالبی که مربوط به منتقدین است راسریعاازصفحه اول سایت حذف میکنیدمثلا چندروزقبل پاپیچ وزیرکشورشده بودیددرموردانتصاباتش وامروز درهیچ چایی ازصفحه اول نمیبینم.
نظر شما: