واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

نامه یک مخاطب به وزیر نفت

نیروهای پیمانی را اگر نیاز داشته باشید جذب میکنید؟ دارید شوخی بدی میکنید؟؟ من و امثال من آزمون دادیم و قبول شدیم، آنوقت فقط نیرو های پیمانی که قبول شده اند بروند سرکار؟ پس آزمون را برای همان نیروهای پیمانی برگزار میکردید نه برای عموم!!؟ مگر صنعت نفت ارثی شده است؟!! ما چگونه و با کدام رابطه(نه ضابطه) باید به صنعت نفت راه پیدا کنیم؟؟

تدبیر24:آقای مهندس زنگنه وزیر محترم نفت
سلام


سلامی به گرمی 25 خرداد و 24 مرداد

92
من یکی از همان 4000 نفری هستم که تاکنون کوچکترین ارزشی برایشان قائل نشده اید، یکی از همان حدود 129000 نفر بخت برگشته ای که بخاطر تلاش حدود 5 ماهه در آزمون "استخدامی شرکت ملی نفت ایران" متاسفانه قبول شدند و حدود 8 ماه است که همچنان بلاتکلیف اند.


آقای مهندس زنگنه من درد دارم و صبرم سر آمده است،پس میروم سر اصل مطلب.

 


آقای زنگنه هیچ میدانید که چه فشار واسترسی در این مدت به ما وخانواده هایمان وارد شده است؟ چرا انقدر غیر مسئولانه برخورد میکنید؟ اصلا میدانید که ما چه کسانی هستیم؟ من و خیلی از ما، از همان هایی هستیم که والله قسم جنابعالی بواسطه ی رای مان رفتید و پشت آن میز مخروب نشستید از همان هایی که برای رای آوردن آقای روحانی زحمت کشیدند.

 

همان هایی که روز رای اعتماد برای گرفتن  رای از مجلس بخاطر حضرتعالی و دکتر ظریف و میلی منفرد و نجفی و... والله دستانشان رو به آسمان بود.خوب میدانم که مخاطبم کیست. او که سابقه مدیریتی درخشانی در دولت اصلاحات داشت و مدیریت بلدبود عسلویه را به همه جا معرفی کرد،میدانم که "شیخ الوزرا" هستید و "شیخ الوزرا" یعنی چه. ولی،ولی اینجا اشتباه کردید،اشتباه کردید،درک این رفتارتان برایم بسیار سخت است و ناشدنی. آقای مهندس زنگنه خون دل خوردیم و تلاش کردیم تا به این مرحله رسیدیم.

 

 

حالا شما به این راحتی ما را نادیده میگیرید؟ آقای مهندس زنگنه ما کوتاه نخواهیم آمد،باید پاسخ بدهید چرا تا الان ما را بلاتکلیف گذاشته اید؟ چرا بهانه های واهی میاورید؟ من وامثال من برای این آزمون تلاش کردیم و قبول شدیم آنوقت گفته اید: "آقای زنگنه در جلسه پذیرفتند که این آزمون قانونی بوده و شرایط قانونی درباره آن رعایت شده است اما معتقد است که نفت نیازی به این حجم نیرو ندارد زنگنه همچنین معتقد بود که در حال حاضر تعداد زیادی از نیروهای شاغل در نفت وجود دارند که اگر قرار باشد بکار گیری شود باید از همان نیروها استفاده کرد".( به نقل از وب سایت رسمی آقای رسایی و خبرگزاری شانا)

 

نیروهای پیمانی را اگر نیاز داشته باشید جذب میکنید؟ دارید شوخی بدی میکنید؟؟ من و امثال من آزمون دادیم و قبول شدیم، آنوقت فقط نیرو های پیمانی که قبول شده اند بروند سرکار؟ پس آزمون را برای همان نیروهای پیمانی برگزار میکردید نه برای عموم!!؟ مگر صنعت نفت ارثی شده است؟!! ما چگونه و با کدام رابطه(نه ضابطه) باید به صنعت نفت راه پیدا کنیم؟؟ در جای دیگری( به اعضائ کمیسیون انرژی مجلس ) گفتید این آزمون زمان وزیر قبل بوده و مال من نیست و به من ربطی ندارد!!! ((همین جا بگویم خیلی از ما 84 به معین و آیت الله هاشمی،88 به مهندس موسوی و 92 به جناب آقای روحانی رای دادیم و ... اینها را گفتم که خط و ربط ما را بدانید و برچسب نزنید!! )) جالب است مگر حکومت یا نظام عوض شده؟؟

 

مگر شخص آقای رئیس جمهور و هیئت دولت روز اول نگفتند که به تعهداتی که دولت قبلی داده پایبندند؟ آیا استخدام 1841 نفر طبق دفترچه آزمون (غیر از آن تعدادی که قرار است با سهمیه و بدون آزمون وارد شوند ) و بدون هیچگونه رابطه ای و فقط و فقط با توسل به هوش و استعداد خودشان و مطابق ضوابط قانونی، از طرح مسکن مهر دولت عدالت محور!! خانه خرابکن تر است برای کشور و اقتصادش و وزارت خانه ی حضرتعالی؟ اگر اینطور باشد که سنگ روی سنگ بند نمیشود.چه کسانی را تحریک میکنید؟ آقای مهندس زنگنه این بازی با آتشی است که دودش بعد در چشم همه ی خواهد رفت.ما کوتاه نمی آییم،چون جنس ما از جنس همان هایی هست که هیچ وقت از حقشان نگذشتند و هزینه دادند. ما با رابطه و سلام و صلوات قبول نشدیم که حالا حضرتعالی بخواهید نادیده بگیریدشان،تلاش کردیم و باید پاسخگو باشید.باید و باید.


این چه بدعت ناثوابی هستش که میگذارید؟ این رفتار یادآور رفتارهای دولت قبلی نیست؟ این است احترام و کرامت به جوانان و حقوق شهروندی؟ آنها هم  پاسخگو نبودند و هرچه میخواستند میگفتند و عمل میکردند!! از ریاست محترم جمهور هم گله داریم بیش از 1200 نفر از این جوانان به ریس جمهور محبوب و حقوقدان جناب آقای دکتر روحانی نامه نوشتیم و کمپین اینترنتی  درست کردیم و شرح مسئله دادیم ، جواب نامه چه شد؟


من و خیلی از ما با آقای رسایی 180 درجه اختلاف نظر داریم اما باز هم خدا اموات آقای رسایی را بیامرزد .آقای رسایی من از شما تشکر میکنم ( بروید و کامنت هایی را که کسانی همچون من در وب سایت ایشان و جاهای دیگر میگذارند را بخوانید)  که به هردلیلی شما صدای ما را شنیدید و منعکس کردید. و اما گله از روزنامه نگاران و خبرنگاران عزیز اصلاح طلب ، این چه رفتاریست که معایب یک وزیر را منتشر نمیکنید و به او گوش زد نمیکنید؟

 

این حمایت از دولت است یا خیانت به دولت و به شغلتان؟ به حداقل 10 خبرگزاری ایمیل و تلفن زدیم ولی بی تفاوت رد شدند و تنها سایت خبری خرداد پوشش داد!! ، دوستان، من از خیلی از شماها کوچکتر و کم تجربه تر هستم اما بخدا اصلاح را باید از نوع رفتار خودمان شروع کنیم. در روز روشن ما را نادیده میگیرند و با این وضع اسفناک بیکاری بلاتکلیف مانده ایم و شما صدایتان هم در نمی آید و ای دریغ از یک خبر کوچک،بعد چه انتظاری از دیگران داریم؟ اینکه دیگر سیاسی نیست،این اجتماعی و فرهنگی است و مربوط به رفتار خودمان.


امیدوارم که در این ایام مبارک و در این رمضان زیبا همه ی ما و شما و مسئولان مورد لطف و رحمت خداوند متعال قرار بگیریم.همانی که هم از ظالم بازخواست میکند که چرا ظلم کرده ای و هم از مظلوم که چرا اجازه دادی  به تو ظلم شود.خدایا تمام تلاش خودمان را میکنیم که نتوانند بر ما در این مورد ظلم کنند چون میدانیم که گناه کار میشویم.

 

ومن الله توفیق.

منبع: اعتدال
برچسب ها: وزیر نفت تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: