واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

رحمتی2 میلیارد و نیم از پیکان گرفت!

در کوران دعواهایی که وزارت ورزش و جوانان با استقلال و پرسپولیس دارد و موکدا از این دو باشگاه می‌خواهد که حد و حدود را در پرداخت‌های جدید به بازیکنان رعایت کنند، تیم‌های صنعتی همچنان همان راهی را می‌روند که می‌رفتند.
تدبیر24:ابراهیم ثنایی، مدیرعامل باشگاه پیکان، مبلغ قرارداد این باشگاه با مهدی رحمتی را به طور رسمی فاش کرد. وی در مورد مبلغ قرارداد سید مهدی رحمتی گفت: «قرارداد او به مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون تومان است که بیشترین رقم قراردادی است که به بازیکن داده‌ایم. ما براساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌آیم بازیکن گرفته‌ایم و طبق صحبت‌های فدراسیون و سازمان لیگ عمل کرده‌ایم.»

اما جالب است بدانید که بر اساس اخبار موثق، هزینه واقعی جذب رحمتی 2.5 میلیارد تومان بوده است. در عین حال مسئولان این باشگاه تهرانی می‌کوشند خود را از مهلکه دور کنند و زیر تیغ انتقاد‌ها قرار نگیرند. طبق خبرهایی که از پیکانشهر می‌رسد مسوولان باشگاه پیکان برای اینکه رحمتی را هر طور شده به خدمت بگیرند یک میلیارد تومان از دو و نیم میلیارد تومان قراردادی که با این دروازه‌بان بسته شده را یکجا پرداخت کرده‌اند.

در واقع رحمتی قبل از اینکه به باشگاه پیکان برود از دریافت این مبلغ مطمئن بوده و پس از اینکه مبلغ فوق به حسابش ریخته شده با پیکان قرارداد امضا کرده است. پیکانی‌ها برای اینکه هزینه‌های جذب شماره یک سابق باشگاه استقلال را تامین کنند از یک اسپانسر هم کمک گرفته‌اند و قرار شده این اسپانسر در طول فصل پشت پیراهن این دروازه‌بان تبلیغ بزند. تا آنجا که حافظه اهالی فوتبالی یاری می‌کند دستمزد رحمتی در استقلال همین حوالی بود و بی‌شک وقتی چنین دروازه‌بان باسابقه‌ای حاضر می‌شود پای برگه قرارداد با پیکان را امضا کند حتما باید به لحاظ مالی به خوبی اغنا شده باشد.

آیا رحمتی با یک میلیارد و نیم حاضر می‌شود با پیکانی قرارداد ببندد که روشن نیست تکلیفش در لیگ فصل بعد چه خواهد بود؟! پاسخ روشن است. هیچ بازیکنی چنین ریسکی نمی‌کند که یک فصل را در تیمی سپری کند که هر لحظه احتمال سقوطش می‌رود. بنابراین این ریسک تنها در حالی قابل انجام است که پول خوبی وسط باشد که همینطور هم بوده.حال چه اصراری نزد مدیران باشگاه پیکان است که مدام از قرارداد یک و نیم میلیاردی با رحمتی بگویند احتمالا برای این منظور است که از تیغ انتقاد‌ها مصون بمانند اما پرسش این است که چرا وزارت ورزش و جوانان که دایم حساب‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را چک می‌کند که مبادا پولی اضافه به بازیکنانشان بدهند چرا جلوی پرداخت 2 و نیم میلیاردی تیم پیکان را نمی‌گیرد. آیا قانون رعایت سقف قرارداد فقط باید در باشگاه‌های بزرگ پایتخت اجرا شود که نتیجه‌اش جدایی ستاره‌ها باشد! اگر قانون می‌گوید که تیم‌ها موظف به رعایت اصولی در عقد قراردادهای جدید هستند چرا این قانون تنها در تیم‌هایی اجرا می‌شود که بیشتر زیر ذره‌بین قرار دارند و کمتر کسی سراغ پیکان و امثالهم می‌روند؟!


منبع: جام نیوز
برچسب ها: رحمتی تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: