واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

روزنامه انگلیسی خواستار مجازات الجزایر

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت خواستار مجازات تیم فوتبال الجزایر به دلیل حمایت بازیکنان این تیم از مردم مظلوم فلسطین شد.
تدبیر24: پایگاه اطلاع رسانی الشروق الجزایر روز دوشنبه نوشت: این روزنامه انگلیسی در مقاله ای از فیفا خواست تا فوتبال الجزایر را به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اهالی غزه مجازات کند.

براساس این گزارش ایندیپندنت به سخنان « اسلام سلیمانی » مهاجم تیم فوتبال الجزایر در هنگام استقبال مردم اشاره کرده و نوشته است که براساس این اظهارات تیم فوتبال الجزایر باید از سوی فیفا مجازات شود.

این روزنامه انگلیسی نوشت که سلیمانی در آیین استقبال از تیم ملی فوتبال الجزایر گفت: همه اعضای این تیم توافق کردند که پاداش و دستمزد خود را برای حمایت از مردم فلسطین و اهالی غزه، اهدا کنند.

ایندیپندنت در این مقاله نوشت که وقتی بازیکنان الجزایر تاکید می کنند که پاداش و دستمزد خود را که در جام جهانی 2014 برزیل به دست آورده اند به مردم فلسطین اختصاص می دهند یعنی این که ورزش را وارد سیاست کرده اند و این مغایر با قوانین فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا )است.

پایگاه اطلاع رسانی الشروق الجزایر با ذکر جزییات بیشتر از این مقاله تاکید کرد: انگلیسی ها با درج این مقاله درصدد سیاه نمایی و پرونده سازی برای فوتبال الجزایر در فیفا هستند.

این پایگاه اطلاع رسانی گزارش داد که این روزنامه انگلیسی مدعی شده است که علاوه بر اهدای پاداش و دستمزد بازیکنان الجزایر به مردم فلسطین ، آنها به هنگام برگزاری آیین استقبال، پرچم فلسطین را با خود حمل می کردند و در خیایابان ها و اتوبوس حامل این بازیکنان پرچم فلسطین در کنار پرچم الجزایر به چشم می خورد.

براین اساس ایندیپندنت نوشت همان گونه که فیفا در ماه گذشته آرژانتین را به دلیل حمل بیلبوردی که بر روی آن شعار سیاسی نوشته شده بود، جریمه کرد، باید تیم فوتبال الجزایر را نیز به دلیل حمایت از فلسطین مجازات کند.

بازیکنان تیم فوتبال آرژانیتن ماه گذشته در دیدار دوستانه با اسلوونی با حمل یک بیلبورد که بر روی آن نوشته شده بود « لاس مالویناس، فرزند آرژانتین است » وارد زمین شدند.

فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) به همین دلیل فدراسیون فوتبال آرژانتین را به پرداخت جریمه مالی محکوم کرد.

جزایر « لاس مالویناس » که در 300 مایلی (راه دریایی) آرژانتین قرار دارد از سال 1833 میلادی تاکنون، در اشغال انگلیس بوده است. با این حال، آرژانتین به علت در اختیار داشتن کنترل این جزایر پیش از اشغال انگلیس، حاکمیت این جزایر را از آن خود می داند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: