واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

«هری پاتر»دوباره بازگشت

با این که حدس و گمان‌ها درباره بازگشت دوباره «هری پاتر» بر سر زبان‌ها افتاده، «دانیل رادکلیف»؛ بازیگر نقش اصلی مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» از شنیدن این خبر چندان خوشحال نشده است.
تدبیر24: «جی.کی. رولینگ» نویسنده هفت‌گانه پرفروش «هری پاتر» در وب‌سایت «پاترمور» داستانی کوتاه حول محور این شخصیت داستانی به نگارش درآورد.
 
جی.کی رولینگ پس از گذشت هفت سال از به اتمام رساندن مجموعه رمان‌های «هری پاتر»، داستان 1500 کلمه‌ای را درباره این شخصیت پرطرفدار در وب‌سایت «پاترمور» منتشر کرده است.
 
با این که حدس و گمان‌ها درباره بازگشت دوباره «هری پاتر» بر سر زبان‌ها افتاده، «دانیل رادکلیف»؛ بازیگر نقش اصلی مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» از شنیدن این خبر چندان خوشحال نشده است.
 
داستان کوتاه رولینگ در قالب مطلبی که در روزنامه «دیلی پرافت» به قلم «ریتا اسکیتر» از شخصیت‌های این مجموعه داستان به نگارش درآمده، روی وب‌سایت «پاترمور» قرار گرفته است.
 
هری پاتر
 
در این مقاله‌ داستانی عنوان شده که هری 34 ساله، دو پسر خود «جیمز» و «البوس» را به مسابقات جهانی کوییدیچ می‌برد تا با یک قهرمان بلغاری به نام «ویکتور کروم» آشنا شوند. در این داستان همچنین به «هرمیون»، همسرش «رون ویزلی» و دو فرزندشان اشاره شده است.
 
به گزارش گاردین، نخستین قسمت از هفت‌گانه «هری پاتر» در سال 1997 روانه بازار کتاب شد. آثار رولینگ در سطح جهانی فروشی بیش از 450 هزار جلدی را تجربه کردند و این نویسنده انگلیسی را به ثروتی کلان و شهرتی بین‌المللی رساندند.
 
رادکلیف، هنرپیشه هالیوودی که طی سال‌های اخیر در تمام اقتباس‌های سینمایی این رمان‌ها نقش «هری پاتر» را ایفا کرده، با شنیدن خبر احتمال بازگشت این شخصیت داستانی گفت: تمایلم به «نه» گفتن بیشتر است، چون فکر می‌کنم احتمال ادامه داشتن این رمان‌ها در حال حاضر در حد فرضیه هم نیست. آنچه رولینگ نوشته و من هنوز نخوانده‌ام اما خواهم خواند، مطلب کوتاهی است. حالا دیگر «هری» 12 سال از من مسن‌تر است و موهای سفید لابلای موهایش درآورده است.
 
بازیگر «هری پاتر» پیش از این درباره بازی دوباره این نقش گفته بود: فکر می‌کنم به پاتر رابط داشته باشد، اما نه آن‌طور که همه تصور می‌کنند. مسأله اینجاست که من مدت زیادی تنها در یک نقش ظاهر شدم و به نظرم کمی تمایل دارم نقش‌های متفاوت‌تری را هم ایفا کنم.
 
آخرین فیلم از مجموعه «هری پاتر» در سال 2011 با عنوان «هری پاتر و یادگاری‌های مرگ 2» از سوی کمپانی «برداران وارنر» اکران شد. از سال 2001 ال 2011 هشت فیلم «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» و «هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت اول و دوم» در سینماهای جهان اکران شدند و به فروشی بالغ بر 8.2 میلیارد دلار دست یافتند.
 
در سال ۲۰۱۲، هشت‌گانه فیلم‌های «هری پاتر» به پرفروش‌ترین سری فیلم‌های تاریخ با فروشی بالغ بر ۷.۷ میلیارد دلار رسید. قبل از آن، سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی بالغ بر ۶.۱ میلیارد دلار در جایگاه اول قرار داشت. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: