واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

مرگ توله خرس قهوه‌ای در کرمانشاه

رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب: طی نامه‌ای از اداره راه وشهرسازی شهرستان خواستیم تا با نصب تابلوها وعلائم هشدار دهنده در مسیر گردنه قلاجه مبنی بر عبور حیوانات وحشی، مردم را از عبور و مرور این حیوانات آگاه سازند.
تدبیر24: یک قلاده توله خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده قلاجه کرمانشاه به هنگام عبور از جاده براثر برخورد با خودرو تلف شد.

شاهرخ سبزی رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر تلف شدن یک قلاده توله خرس قهوه‌ای در حاشیه جاده این شهرستان، محیط بانان این اداره بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اما متاسفانه توله خرس مذکور تلف شده بود.

سبزی یادآوری کرد: طی نامه‌ای از اداره راه وشهرسازی شهرستان خواستیم تا با نصب تابلوها وعلائم هشدار دهنده در مسیر گردنه قلاجه مبنی بر عبور حیوانات وحشی، مردم را از عبور و مرور این حیوانات آگاه سازند.

به گفته این مسئول، این کار باعث می‌شود خودروهای عبوری سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود و امنیت زیستگاهی برای حیات وحش تامین گردد.

‌خرس قهوه‌ای حیوانی است بزرگ و تنومند که طول بدن بالغ این حیوان ممکن است به دو متر و وزن آنها به 480 کیلوگرم برسد.

‌خرس قهوه‌ای در ایران در نواحی جنگلی کوه‌های البرز و کوههای زاگرس زندگی می‌کند و تعداد آنها در سالهای اخیر بسیار کم شده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: