واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

اموال مضاربه کاران را معرفی کنید

دادگستری استان بوشهر در سومین اطلاعیه خود از مردم این استان خواست برای کمک به احقاق حق مالباختگان، اموال منقول و غیرمنقول متهمان پرونده مضاربه های صوری میلیاردی را به این دادگستری اعلام کنند.
تدبیر24: دراین اطلاعیه آمده است: برای شناسایی اموال منقول و غیر منقول متهمین اخلال در نظام اقتصادی که به تازگی بازداشت شده اند، تلفن گویای شماره 2533376 دردادگستری استان بوشهر راه اندازی شده است.

این اطلاعیه افزوده است: راه اندازی این شماره تلفن گویا باعث شده تا امکان دریافت اطلاعات شهروندان به صورت شبانه روزی در مورد این پرونده فراهم شود.

پیش از این بازپرس پرونده متهمان سودهای مضاربه ای صوری دربوشهر اعلام کرده بود: تاکنون سه متهم دراین ارتباط دستگیر شده اند.

قاضی محسن مقدس بیان کرد: اقدامات هرسه متهم منطبق با قانون مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و پولشویی است که قانونگذار مجازات های سنگینی را در این زمینه پیش بینی کرده و این موضوع نیازمند برگزاری دادگاه است.

وی اضافه کرد: در پرونده اول شش هزار و 54 نفر و در پرونده دوم نزدیک به دو هزار نفر مبالغی را پرداخت کرده اند و برآورد اولیه از پرونده سوم نیز مبین این است که کمتر از 500 نفر دیگر وارد این پرونده شده اند

بازپرس پرونده سودهای مضاربه ای در بوشهر افزود: بخشی از اموال متهمان شناسایی شده و مقادیری هم که سعی در کتمان آن داشتند، با همکاری ضابطان قضایی شناسایی و توقیف شده است تا به پرونده رسیدگی شود.

روابط عمومی اداره کل دادگستری استان بوشهر در بیانیه شماره دو خود نیز از مالباختگان پرونده میلیاردی مضاربه صوری خواسته بود براساس حروف الفبا فرم های موضوع بیانیه شماره یک را تحویل دهند.

دراین اطلاعیه آمده است: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تسهیل و سرعت بخشی درامر ثبت مشخصات و تحویل فرم های موضوع بیانیه شماره یک با دردست داشتن فرم های تکمیل شده واصل و تصویر مدارک خود همه روزه از ساعت 8.30 الی 14 به نشانی بوشهر خیابان شهید چمران (چهارباندی سابق) ورزشگاه کارگران مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: