واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

مقامات ورزشی برزیل باید زندانی شوند

روماریو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل اعلام کرد که مقامات ورزشی این کشور باید به دلیل شکست تحقیر آمیز برزیل مقابل آلمان زندانی شوند.
تدبیر24: روماریو پس از این شکست تحقیر آمیز مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال برزیل در معرض فساد قرار گرفته زیرا باشگاه ها سالهاست که همین مدیران را انتخاب کرده اند.

او در بیانیه ای که بر روی شبکه های اجتماعی قرار گرفت، اعلام کرد: فوتبال ما سالهاست که دچار مشکل است، عامل این مشکل نیز مقاماتی هستند که حتی استعداد حرف زدن درباره توپ را ندارند.

او که هم اکنون یک قانونگذار است، افزود:آنها بر کرسی های باشکوه خود تکیه زده اند و از میلیون ها دلاری لذت می برند که به حساب هایشان ریخته می شود.

این مهاجم سابق تیم برزیل گفت:بازیکنان و مربیان تیم برزیل را نباید عامل ناکامی در جام جهانی دانست.

رواریو در بیانیه خود، محاکمه و زندانی شدن ˈخوزه ماریا مارینˈ رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل و ˈمارکو پولو دل نروˈ معاونش را خواستار شده است.

روماریو همچنین با ابراز تاسف نسبت به اینکه ˈدیلما روسفˈ رئیس جمهور برزیل باید کاپ جام جهانی در برزیل را به تیمی دیگر اهدا کند، گفت:آنها با کاپ جام جهانی از کشور ما می روند و ما با ورزشگاه هایی می مانیم که میلیاردها دلار برای آنها هزینه کرده ایم و این موضوع برای ما شرمساری دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: