واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

شورای امنیت اقدامی فوری کند

سفیران کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی روز جمعه در نشستی در مقر سازمان ملل متحد، خواستار اقدام فوری شورای امنیت برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.
تدبیر24: «غلامحسین دهقانی» سفیر و سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد همراه با سایر شرکت کنندگان در این نشست، ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین، آمادگی کشورهای متبوع خود را برای حمایت و کمک به مردم قهرمان فلسطین اعلام کردند.

سفیر کشورمان با یادآوری سیاست های نژادپرستانه، تجاوزگرانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در مدت پنج دهه گذشته، تهاجم اخیر این رژیم به غیرنظامیان و مناطق مسکونی غزه را مصداق جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت دانست.

وی ضمن استقبال از بیانیه وزیران خارجه سازمان همکاری های اسلامی (OIC) که روز پنجشنبه (19تیرماه) در جده به تصویب رسید، این بیانیه را زمینه مشترکی برای همکاری های عملی میان این سازمان و جنبش عدم تعهد و سایر تشکیلات بین المللی برای توقف جنایات صهیونیست ها دانست.

براساس این گزارش، در نشست سفیران کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی مقرر شد که اعضا، تلاش های سیاسی خود بویژه در شورای امنیت و در صورت لزوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را برای توقف فوری این تهاجم به غزه دوچندان کنند.

کشورهای اندونزی و مراکش کمک های مالی خود به مردم غزه را اعلام کردند و از سایر کشورها نیز خواسته شد که در این شرایط دشوار به یاری مردم فلسطین بشتابند.

در این نشست همچنین از پیشنهاد ایران مبنی بر برگزاری نمایشگاه عکسی در محل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک به گونه ای که قربانیان بی گناه حملات اخیر به غیرنظامیان و مناطق مسکونی را به تصویر کشد، استقبال و مقرر شد که نمایندگی فلسطین در اولین فرصت این پیشنهاد را اجرایی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: