واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

خط تولید قطعات جدید هواپیمایی

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی خط تولید قطعات جدید هواپیمایی با حمایت و مشارکت بانک مهر اقتصاد خبر داد.
تدبیر24: دکتر منوچهر منطقی در دیدار با مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از آمادگی برای مشارکت با این بانک به منظور سرمایه گذاری در صنعت هوایی خبر داد.

مدیر عامل شرکت صنایع هوایی ایران اظهار کرد:امیدواریم با حمایت این بانک در طرح های زودبازده و سرمایه گذاری مشترک برای راه اندازی خط تولید قطعات جدید، شاهد توسعه صنعت هواپیمایی در کشور باشیم.

منطقی در تشریح فعالیت های شرکت صنایع هوایی ایران گفت: این شرکت با به کارگیری کارکنان متخصص مشغول فعالیت در زمینه ساخت قطعات، طراحی و تامین قطعات و فرآیند مهندسی تخمین عمر قطعات است و در این زمینه توانسته است در میان معدود کشورهای دنیا در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما جایگاه مناسبی را کسب کند.

دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت بانکداری کشور ابراز کرد: معضل معوقات بانکی که امروز سیستم بانکی کشور را زمین گیر کرده است، ناشی از عدم بازدهی یا بازدهی پایین برخی از طرح های اقتصادی است؛ از این رو این نکته باید مورد توجه کارآفرینان و فعالان اقتصادی در عرصه دانش بنیان قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: