واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

ریسیور بدهید و گیرنده دیجیتال بگیرید

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی و در قالب فعالیت اردوهای جهادی در این شهرستان در صورتی که افراد ماهواره خود را تحویل دهند گیرنده دیجیتال بطور رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد.
تدبیر24: سلمان رجایی روز شنبه افزود: اعضای اردوهای جهادی بسیج دانشجویی امسال با رویکرد فرهنگی از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به تعویض رایگان ریسیورهای ماهواره و جایگزینی آنها با گیرنده های دیجیتال می کنند.

وی بیان کرد: در این اردوها با همکاری 30 گروه دانشجویی و روحانیون مبلغ اعزامی چالش ها و آسیب های استفاده از ماهواره بصورت نشست های فرهنگی به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: این فعالیت با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی صورت می گیرد که در صورت تحویل داوطلبانه گیرنده های ماهواره از سوی مردم به صورت رایگان گیرنده های دیجیتال در اختیار آنها قرار می گیرد.

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود: در مرحله نخست دانشجویان بسیجی شرکت کننده در طرح در زادگاهشان اقدام به بررسی، تحلیل و شناسایی منطقه و محل سکونت خود درباره مشکلات، معضلات، کمبودها و دغدغه های فرهنگی و همچنین توجیه مردم نسبت به اقتصاد مقاومتی می کنند.

وی گفت: سپس با طرح در کارگروه فرهنگی شهرستان ها که با حضور امامان جمعه، فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه، حوزه علمیه، اداره تبلیغات اسلامی و نخبگان برگزار می شود راهکاری رفع این مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد.

رجایی اضافه کرد: محوریت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی با مساجد است و دانشجویان در کنار مبلغان به صورت چهره به چهره نسبت به رفع شبهات و پاسخگویی در زمینه های شرعی و سایر موارد اقدام می کنند.

وی با قدردانی از صدا و سیمای مرکز کرمان برای راه اندازی فرستنده های دیجیتال در جنوب کرمان گفت: این اقدام گام مهمی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و استفاده بهینه از شبکه های داخلی به جای شبکه های ماهواره است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: